Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

en negativ CB digitaltest. Er nå på vei til Riksen for blodprøve, men redd alt håp er ute :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ufff :'( håper det likevel kan være mulig med positiv blodprøve. masse medfølelse og lykke til!!

Skrevet

Takk.. Det var i går , på RD 11 jeg begynte kjenne litt stikkninger og litt vondter , så bygget opp ett stort håp :(

Gjest Løvemusene
Skrevet

Nei, håper denne skuffelsen bare er midlertidig og at du får positivt på blodprøven!! Stor klem og masse lykke til!

Skrevet

Takk søte dere!! Kan det være mulig med pos blodprøve da??!! HÅPER

Skrevet

Hcg er sporbart i blodet først så skilles det ut som avfall i urin. Så det er helt mulig. Krysser fingrene.

Gjest Løvemusene
Skrevet

Når får du svar på blordprøven da??

Skrevet

Kl 14.. Hvis mannen ringer, får jeg vite det i ettermiddag. Får se hva vi får til ..

Skrevet

Krysser fingrene for at blodprøven er positiv! :) Men skjønner skuffelsen din...<3 tenker på deg og håper du får en gledelig nyhet senere i dag :)

Skrevet

Krysser det som er for en positiv blodprøve <3

Skrevet
:( :( veldig trist nå
Skrevet

Var blodprøven negativ? :(:(

*trøsteklem*

Skrevet

Alt føles så nytteløst :(

Skrevet

Gi deg noen dager til å sørge, ligge på sofan, gråte litt og se på meningsløs tv... Så tror jeg du klarer å kjempe deg opp igjen og tenke fremover skal du se! Vi damer her inn er TøFFE damer, vi reiser oss gang på gang, og det gjelder deg også!! <3 <3

Skrevet

*sukk*

enig med Ele!! bruk tiden du trenger på å få ut frustrasjon, både sinne og tårer. og etterpå så gir du gass igjen og minner deg selv på hvor flink du er!! og at dette klarer du!!!

masse medfølelse...

Skrevet

Takk dere <3 godt å kunne finne litt trøst her inne..

Nå skal jeg søke trøst her inne ikveld, så blir jeg borte fra forumet til neste forsøk er i gang tenker jeg..

Gjest Løvemusene
Skrevet

Kjempe leit, holdt ut disse første dagene, de er verst! Det blir bedre! Og du kommer tilbake med 100% håp igjen.

Utnytt din kjære, og kos deg litt ekstra resten av uken. Huff så utrolig lei meg jeg ble på dine vegne :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...