juniblomst Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Våknet isted med helt andre rier enn de jeg har kjent nå de siste to dagene... Måtte på do, og da var slimproppen gått. Er veldig spent på om noe er i gjære nå. Må innrømme at jeg gruer meg noe innmari! :-/ (trodde jeg skulle være dreven nå etter fire fødseler, men blir bare mer pinglete for hver gang...).
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Hihi kjenner meg igjen, grugleder meg jeg også. Skal bli greit å bare begynne å få vondt sånn at man får det overstått. Meeeen de takene som er smertefulle får meg til å tenke det var sånn det var ja hehe Lykke til da, får håp du får det overstått. Ser du er på overtid Kunne sendt deg fødestøv, men vet ikke selv om jeg er i fødsel så hehe
juniblomst Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2012 Takk for det! Huff, ja håper jeg får dette overstått nå! Lykke til selv også! :-)
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Oi, så spennende!! sånn begynte det for meg sist og, bare at det begynte med slimpropp og rier med en gang etterpå, så det høres jo ut som du er i gang Lykke til !
TPK Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Spennende, lykke til! Lurer på om det begynner å skje noe her også nå. Har hatt vonde kynnere og nedpress med ca 10 minutter mellom den siste timen. Håper det tar seg opp, termin i går...
Tigerpote Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Lykke til! Jeg er pissnervøs, men samtidig litt sånn kampklar; kom igjen, liksom
Bamsemams74 Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Lykke til alle dere fødeklare! Skulle ønske det var meg:)
juniblomst Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2012 Takk alle sammen! Men ble sendt hjem igjen i ettermiddag, nå ligger jeg og puster meg gjennom masrier :-( Panikken tok meg idag...og nå er jeg redd for å bli hysterisk når det virkelig setter igang! Huff... Lykke til dere andre også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå