Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Jeg mener å huske at de sa til meg ( i Porsgrunn ) at jeg skulle fortsette med både Lutinus og Progynova i 3 mnd etter en eventuell positiv test!

Mulig det er ulik praksis rundt omkring, men er ikke det litt rart i tilfelle? Burde jo kunne stole på at de vet hva som er best for en der man hører til!

Annonse

Åh?? Var det etter fryseforsøk eller?? Jeg fikk beskjed om Å ikke fortsette med noen ting jeg!! :o :o

jeg har hatt fryseforsøk og ringte st.olav i dag for Å fÅ mer medisiner, og da skulle jeg gÅ pÅ di til uke 12 pga av alle mine SA/MA

jeg har jo aldri vært gravid men i Porsgrunn sa de at jeg ikke skulle ta noe hvis jeg ble gravid....?? hmmmm...

Hmmm...kan det være noe med alderen å gjøre tro? Jeg er 37 år og kanskje man da trenger litt ekstra hormonstøtte???

jeg er 38 snart 39 og skal bruke medisiner etter pos.test

Jeg er 27, og det er første gang jeg er ekte gravid (utenom 10 kjemiske), så kanskje det er fordi jeg aldri egentlig har mista før?

Og det overasker meg ikke i heletatt at det er forskjellig praksis, det virker jo som denne behandlings-greia er ganske subjektiv alt etter hvem man blir vurdert av... Jeg har vært til mange forskjellige og hørt så mye forskjellig at jeg stoler ikke på noe eller noen lenger! :P

Men nå ble jeg altså litt bekymra, selv om jeg lenge har vært klar over at jeg ikke skulle fortsette på ferskforsøk og hadde måtta fortsette på fryseforsøk....

Takk for svar alle!!:-)

jeg skulle begynne på behandling for urinveisinfeksjon og skulle bare sjekke om selexid hadde interaksjoner mot de andre medisinene, og der sto det at progynova skulle avsluttes ved graviditet. Ble selvfølgelig plutselig usikker på om det bare var lutinus jeg da skulle fortsette med... :-S men når jeg hører på dere skjønner jeg at jeg har gjort rett, phu! Ble litt stressa der en stund ja, og fant selvsagt ikke skrivet jeg fikk av sykehuset ved innsett!:-P godt jeg har dere!!<3

skal ta medisinene ut uke ni her og hadde fryseforsøk:-)

Endret av En to og tre

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...