Tigerpote Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jeg var hos jm i dag pga at jeg hadde kjent lite liv, men det var full action da vi kom dit og alt var bra Hun sjekket modning i samme slengen selv om jeg skal dit torsdag også. Hun kunne ta på hodet, som nå var festet, og livmormunnen (heter det det?) var litt kortere enn sist. Hun strippet ikke men hadde dratt fingeren litt rundt og tøyd litt. Det var vondt! Etterpå fikk jeg litt blodig slim, og har siden da hatt litt mensmurringer og stikk og press nedover. Det er ganske ubehagelig å stå/gå til tider fordi det stikker og presser og er litt vondt. Det er ingen regelmessige tak i den forstand og ikke noe jeg kan ta tiden på, litt mer diffust hvis dere skjønner. Jeg har også mer vondt i bekkenet og er litt øm over skambenet. Dette er jo helt nytt for meg, siden jeg ikke hadde noen tegn sist (ble satt i gang umoden)
Leirha Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Så kjekt at du gått spontant i fødsel denne gangen Desverreså trenger det ikke være at noe skjer fordi om du har det slik som du har det nå, men det kan jo hende det modnes mer? Men vi satser på at fødselen snart begynner for deg nå! Lykke til!
Tigerpote Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2012 God dag Ingenting har skjedd, men jeg hadde litt vondt i natt. Nå har det roet seg igjen. Jeg tenker også som deg Leirha, at kanskje det er mer modent nå, og om det er det vil det sikkert gå lettere om jeg blir satt i gang også, og ikke gjøre så vondt Det blir spennende å se hos jm i morgen. Jeg ringte eksmannen ca halv fire i natt fordi jeg ikke fikk sove og fordi jeg ville fortelle at ting KANSKJE kunne skje før mandag. Han ble dritredd hahaha, stakkar Trodde jeg holdt på å føde han
Leirha Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Haha Menn og fødsel, jeg må le litt. Jeg tror som du, hvis det ikke starter av seg selv, så blir det nok allikevell lettere å sarte fødsel, og gjerne også mindre vondt om man er mer moden enn umoden. Jeg fikk egentlig erfart det når jeg jobbet på føden,de som var umodne tok lenger tid og hadde gjerne vondere rier, og sikkert flere også for å få det ordentlig i gang. Så dette er jo kjempe bra Men jeg krysser fingrene for at det starter av seg selv før mandag, det hadde vært kjekt Jeg skal til vurdering på tirsdag his ikke noe skjer, og jeg må si det er faktisk ganske deilig å ha en slik dato og forholde seg til, for da jeg gikk 11 dager over sist, så trodde jeg at jeg skulle fly på veggene, det blir for lenge fra termindato til 12-14 dager over for vurdering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå