Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har en gutt med kraftig ADHD og han strever veldig med de sosialle spillereglene i gata.... Han hadde til dels god kontroll i en periode men han har også mange nedturer..... Det har skjedd igjen nå! Vi har en nabo gutt som til alle tider kommer å spør etter sønnen min noe som vi setter stor pris på å gutten min går å spør etter han og, men så har vi en gutt som er 2:eller 3 år eldre, som kommer bortkomne. Han liker kun å være med nabogutten, å stenger guten våres ute! Vi har tatt opp dette med guttene, ( jeg nektet også i en ang periode å godta t dette foregikk) Nå har jeg sakt til gutten min sted han selv velger om han ønsker å være der elskerinne. Altså han kan selv gå hjem om han ikke villedet be guttene om å forlatte området våres! I dag kommer faren til naboen å spør meg hva som skjer Pga faren til denne eldre gutten har kontaktet han for en forklaring! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143945559-gutter-i-gata/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har en gutt med kraftig ADHD og han strever veldig med de sosialle spillereglene i gata.... Han hadde til dels god kontroll i en periode men han har også mange nedturer..... Det har skjedd igjen nå! Vi har en nabo gutt som til alle tider kommer å spør etter sønnen min noe som vi setter stor pris på å gutten min går å spør etter han og, men så har vi en gutt som er 2:eller 3 år eldre, som kommer bortkomne. Han liker kun å være med nabogutten, å stenger guten våres ute! Vi har tatt opp dette med guttene, ( jeg nektet også i en ang periode å godta t dette foregikk) Hvordan skal jeg nå gå videre? Har prøvd å kontakte disseforldrene mange ganger uten hell! Nå har jeg sakt til gutten min sted han selv velger om han ønsker å være der elskerinne. Altså han kan selv gå hjem om han ikke villedet be guttene om å forlatte området våres! I dag kommer faren til naboen å spør meg hva som skjer Pga faren til denne eldre gutten har kontaktet han for en forklaring! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143945559-gutter-i-gata/#findComment-144311234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har en gutt med kraftig ADHD og han strever veldig med de sosialle spillereglene i gata.... Han hadde til dels god kontroll i en periode men han har også mange nedturer..... Det har skjedd igjen nå! Vi har en nabo gutt som til alle tider kommer å spør etter sønnen min noe som vi setter stor pris på å gutten min går å spør etter han og, men så har vi en gutt som er 2:eller 3 år eldre, som kommer bortkomne. Han liker kun å være med nabogutten, å stenger guten våres ute! Vi har tatt opp dette med guttene, ( jeg nektet også i en ang periode å godta t dette foregikk) Nå har jeg sakt til gutten min sted han selv velger om han ønsker å være der elskerinne. Altså han kan selv gå hjem om han ikke villedet be guttene om å forlatte området våres! I dag kommer faren til naboen å spør meg hva som skjer Pga faren til denne eldre gutten har kontaktet han for en forklaring! Jeg har selv førsøkt å kontakte disse foreldrene uten hell. Hva gjør jeg nå!?? Hva sier jeg videre! Hvordan få snakke og hva sier jeg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143945559-gutter-i-gata/#findComment-144311248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #4 Del Skrevet 23. juni 2012 Meld deg inn i bokstavbarne.com der får du gode råd om adhd. Jeg slet litt med å forstå hva du mente. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143945559-gutter-i-gata/#findComment-144340800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå