Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Sukk, er bare tull med underlivet etter fødsel for åtte uker siden. Tok canesten stikkpille på søndag og oppdaget idag at den enda er der! Den er blitt myk og har spredd seg, men ingenting har kommet ut. Hva gjør jeg? Kanskje den ikke funket ordentlig siden jeg har fått en stor klump inni skjeden? Får bare en halv finger inn før jeg treffer den.. Kjenner den godt og kjennes ut som noe skal komme ut når jeg går. Puttet stikkpillen litt opp på siden av denne. Kanskje på tide med gyn sjekk..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Skal den ikke "smelte" oppi der da? Jeg tok en slik forrige uke, etter 2 eller 3 dager kom det litt ut men ikke alt. Trodde det var slik det skulle være jeg..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 La gubben hjelpe deg og dytte den opp i. Om den ikkje ligger rett er det ingen fare men ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Skal den ikke "smelte" oppi der da? Jeg tok en slik forrige uke, etter 2 eller 3 dager kom det litt ut men ikke alt. Trodde det var slik det skulle være jeg.. Det er rett det du skriver men tror den ikkje er lankt nok opp i.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Som sagt så har den spredd seg.. Restene skal komme ut. HI
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Det skal ikke komme ut rester nei. Er derfor du helst skal ta stikkpilla på kvelden ellers så kan det renne ut virkestoff osv. Du har nok bare ikke dytta den langt nok inn eller så kan du jo dra ut klumpen. Den skal så langt opp i skjeden som mulig
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Det vil alltid komme ut rester av stikkpillen - uansett hvor langt opp jeg har dyttet den, i hvert fall. Drikker du nok væske i løpet av dagen - kan hende du er litt dehydrert etter fødsel og amming. Hvis pillen da ikke er langt nok opp kan det ta laaang tid å løse seg opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå