Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Har nettopp opprettet meg en bruker der inne, men får ikke til å opprett en ny tråd. Får bare opp at kontoen ikke er aktivert, men jeg har aktovert den 3 ganger nå. Tar det lang tid å vente på at den blir aktivert, eller er det noe jeg gjør galt? Veldig grønn på data
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Å herregud. Er ikke det et forum for nerder og tapere som ruser seg pÅ pinex og lightergass?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 pff, ta deg en bolle du da annie! Jeg tror ikke jeg hadde noe krøll med å registrere meg, men det er så lenge siden at jeg husker ikke helt. Det står ikke noe info om at det kan ta tid?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Sto ingenting om at det kunne ta tid, bare at jeg måtte aktivere kontoen min. Det har jeg prøvd 3 ganger nå. Får til å kommentere innlegg, men ikke opprette egne. Kanskje jeg ikke har forstått hvordan jeg oppretter ett nytt emne da?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 merkelig... Prøv å opprette en ny bruker da kanskje? Jeg har ingen problemer med å lage nye innlegg...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Åh, jeg gÅr meg ogsÅ vill der... Og hver gang jeg klarer Å fÅ postet noe sÅ er det visst sÅ ille at det mÅ fjernes... ;-) FÅr ikke beskjed om det heller, de bare fjerner det - sÅ første gang postet jeg samme spørsmÅl tre ganger og ble utestengt i tre dager eller noe sÅnt... ;-) Det var noe helt uskyldig (syns ihvertfall jeg). :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Trodde også dette var et forum for fjortiser som røyker hasj...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Vet egentlig ikke hva om er der inne, men godt å kunne spørre seriøse spm uten å bli angrepet av mødre her inne for alt man spørr om. Så kan jo teste ut andre sider for å se om jeg blir fornøyd når det kommer til andre ting utenom barn og familie
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Vet egentlig ikke hva om er der inne, men godt å kunne spørre seriøse spm uten å bli angrepet av mødre her inne for alt man spørr om. Så kan jo teste ut andre sider for å se om jeg blir fornøyd når det kommer til andre ting utenom barn og familie Ingen som angriper deg, men man må da begynne å lure litt på en mor som vil på et forum hvor det som regel går i rus. Med mindre det er den slags ting du bedriver "utenom barn og familie".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå