Gå til innhold

Hvordan bruke freak forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp opprettet meg en bruker der inne, men får ikke til å opprett en ny tråd. Får bare opp at kontoen ikke er aktivert, men jeg har aktovert den 3 ganger nå. Tar det lang tid å vente på at den blir aktivert, eller er det noe jeg gjør galt?

Veldig grønn på data ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Å herregud. Er ikke det et forum for nerder og tapere som ruser seg pÅ pinex og lightergass?

Skrevet

pff, ta deg en bolle du da annie!

Jeg tror ikke jeg hadde noe krøll med å registrere meg, men det er så lenge siden at jeg husker ikke helt. Det står ikke noe info om at det kan ta tid?

Skrevet

Sto ingenting om at det kunne ta tid, bare at jeg måtte aktivere kontoen min. Det har jeg prøvd 3 ganger nå. Får til å kommentere innlegg, men ikke opprette egne. Kanskje jeg ikke har forstått hvordan jeg oppretter ett nytt emne da? :P

Skrevet

merkelig... Prøv å opprette en ny bruker da kanskje? Jeg har ingen problemer med å lage nye innlegg...

Skrevet

Åh, jeg gÅr meg ogsÅ vill der... Og hver gang jeg klarer Å fÅ postet noe sÅ er det visst sÅ ille at det mÅ fjernes... ;-) FÅr ikke beskjed om det heller, de bare fjerner det - sÅ første gang postet jeg samme spørsmÅl tre ganger og ble utestengt i tre dager eller noe sÅnt... ;-) Det var noe helt uskyldig (syns ihvertfall jeg). :-)

Annonse

Skrevet

Trodde også dette var et forum for fjortiser som røyker hasj...

Skrevet

Vet egentlig ikke hva om er der inne, men godt å kunne spørre seriøse spm uten å bli angrepet av mødre her inne for alt man spørr om.

Så kan jo teste ut andre sider for å se om jeg blir fornøyd når det kommer til andre ting utenom barn og familie ;)

Skrevet

Vet egentlig ikke hva om er der inne, men godt å kunne spørre seriøse spm uten å bli angrepet av mødre her inne for alt man spørr om.

Så kan jo teste ut andre sider for å se om jeg blir fornøyd når det kommer til andre ting utenom barn og familie ;)

Ingen som angriper deg, men man må da begynne å lure litt på en mor som vil på et forum hvor det som regel går i rus. Med mindre det er den slags ting du bedriver "utenom barn og familie".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...