meg83 Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Skal egentlig teste i morgen, men hadde negativ test senest i går, og i dag, selv om den ikke ble testa med den første morgenurinen.. Har heller ikke begynt å blø ennå, og det er slitsomt, for da har jeg liksom et lite håp likevel..huff..
Ele Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Føler med deg!! :( Er du på rugedag 13 nå da eller? Kan det ikke fortsatt være håp om mensen ikke har kommet??
Gjest Trulte med to små Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Huff ja det er så fælt å gå å vente slik! Er det fryseforsøk du har hatt? I tilfelle så kan jo medisinene holde tilbake mensen. Og ved fryseforsøk så skal man visst teste igjen 2-3 dager etter testen den 14 dagen om den er negativ, da fryseforsøk kan gi litt "forsinkelser" i prosessen, mener jeg å huske. Lykke til og det hadde jo vært fantastisk med positiv test i morgen!
meg83 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2012 Tusen takk, snille dere! Dumme meg tok en test i kveld også, digital, selvfølgelig negativ.. Hadde inseminering 30/5, så hvis man bruker begrepet rugedag da også, er det dag 13 i dag.. Tror jeg begynte å blø på dag 13 sist.. Huff.. Er jo småkvalm også, men det hjelper vel ikke så lenge testene er kritthvite
monky Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 det er jo de som ikke tester positivt før dag 14,15 el 16 faktisk! men jeg forstår at ventingen nå er grusom! håper mensen ikke kommer på 9 mnd og at testen i morra er positiv!
all i want is u Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 krysser fingrer og tær for deg og håper at du får deg en fantastisk positiv overraskelse en av de neste dagene!
Nurse77 Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Krysser fingre for deg! Håpet er ikke ute enda! Håper du får pos. test i dag!
meg83 Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2012 Dere er vanvittig snille, men var nok både negativ test og blødning i dag, gitt.. Men, men.. Tilbake i gamet på sensommeren Takk for oppmuntringer!! Må si jeg er veldig dårlig til å backe opp andre her inne selv, men jammen er det mange omsorgsfulle damer her inne!!
monky Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 åå det var trist!! vanskelig å finne trøstene ord, når det er på det verste er det vel ingenting som hjelper, det eneste vi vet er at det blir bedre..... etterhvert.... lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå