Gå til innhold

Trass legging - HJELP!!

Anbefalte innlegg

Jeg har store problemer med legging og trass.

Jentungen står i senga og skriker til hun blir hes hver kveld, uansett hva vi gjør... Har forsøkt å være grei og kose masse med henne, men det eskalerer så vi tilslutt måtte bruke over en time på kveldsrutinene.

Deretter har vi forsøkt å fortelle henne at vi er der og passer på, elsker henne men nå må hun sove og gå ut av rommet. Har gått inn med jevne mellomrom for å roe henne, men hun holder likevel på sånn i en halv til en time.

Det er utrolig slitsomt og vondt i mammahjertet og måtte høre på henne, så nå spør jeg fortvilet om noen har noen tips? hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143945499-trass-legging-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ikke noe gøy, men samtidig så deilig at det gjelder flere! Føler meg skikkelig slem av og til... I dag begynte hun til og med å rope på meg ved navn... Hun kaster smokker og puta si ut av senga, og når hun oppdager at hun ikke får tak i dem blir fortvilelsen stor...

Lurer på om tiden er inne for å fjerne sprinklene på senga... Men da får vi vel en hel rekke andre problemer, kanskje? Hun har den senga enda da hun aldri har forsøkt å klatre ut av den...

Det er helt pyton faktisk... Han hyyyler og gjør som din, kaster alt ut av sengen. Ender faktisk ofte med at jeg legger han i vår seng... Vet det, jeg er svak, men synes det er så grusomt når han hyler :(

Tror ikke han liker sprinklene her heller, så jeg lurer nesten på å kjøpe juniorseng. Hvor gammel er din?

Annonse

Her var det MYE tull med leggingen en periode, men det ble borte som dugg for solen da vi kuttet ut dagsøvnen (20 mnd). Nå er hun så trøtt ved leggetid at hun sovner på et blunk uten tull, veeeldig deilig etter et par måneder med styrete legging som ofte trakk ut i over en time :)

• 2 måneder senere...

Nå har vi halvert dagsøvnen.

Det er meget mulig at det var tilfeldigheter og en hektisk dag som styrte i går, men hun sovnet på et blunk uten å ytre en eneste form for misnøye...

Spent på hvordan det blir i dag ;-)

Spent på hvordan det gikk jeg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...