Babyønske �� Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Har en Phil & Teds Vibe. Den er vel ikke brukt så mye som antatt nei. Jeg trodde jeg kom til å være en del alene med ungene, men så endret min samboers jobbsituasjon seg så han ble en del hjemme i stedet for, så da ble det lettere for meg å bare ta med en av ungene eller han ble med og vi kunne bruke to vogner.
snuppelura-jente10 Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Spørs vel litt hvor tette dem er. Har flere venner som sverger til phil & teds, men for meg ble den litt feil, har den, men ikke brukt den enda. Men har TFK sin og den blir brkt hver dag. Nå har jeg to veldig tette, nesten 12 måneder mellom mine og begge hjemme. Så jeg trengte en vogn som begge kan sove i. Skulle kjøpe den brukt, men fant ut at jeg fikk en ny for samme pris om jeg bestilte fra Tyskland. Da trakk de i fra momsen der og måtte betale moms i Norge.
litenprins + spire Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2012 14 mnd mellom mine, invisterte i babyjogger city select jeg! så får håpe den er like genial som den ser ut til
<3 Baby 11+12 Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har/får 15 mnd mellom mine og har også babyjogger city select. Er veldig fornøyd med den, veldig grei som singelvogn også:-)
Lirest Skrevet 16. juni 2012 #6 Skrevet 16. juni 2012 Blir 19 mnd mellom mine og har også kjøpt babyjogger city select. Er foreløpig veldig fornøyd med den som singelvogn ihvertfall. Veldig lett å slå sammen og helt genial med tanke på 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå