Gå til innhold

Får svi når jeg skal være "flink" hjemme - men lite medfølelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... har gjort altfor mye de siste dagene, løfting, støvsuging, matlaging (altså ståing) osv osv...

Nå er det payback time for bekkenet!! Klarer knapt å gå, vondt i absolutt alle stillinger.

I tillegg drittsur på samboer som MENS VI HADDE MIDDAGSBESØK bare går fra bordet uten å gjøre noe for å hjelpe meg med å rydde etter middag! Jeg klarte knapt å bevege meg mellom spisebordet og kjøkkenet. Jeg antydet at kanskje han kunne hjelpe sin høygravide samboer som har bekkenløsning. Da presterer han å fnyse at bekkenløsning hadde jeg da ikke, for alle som hadde bekkenløsning må gå på krykker!!!! Grrrrrrr...... Han fikk jammen høre det da gjestene hadde gått! Ikke klarer jeg å slutte å være sur selv om han sa unnskyld, heller...

Har i tillegg fått så fryktelig vondt UNDER den ene foten, i hælen! Den var ny... Noen som vet om det har sammenheng med bekkenet?

Tips til dere andre -dropp middagsbesøk to dager på rad med tilhørende husvasking. Dropp også flytting av sofaer og lignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår hvordan du har det, iallfall når det kommer til å gjøre ting og tang når man først har energi til det, men så får man en smell i etterkant..

Jeg har også vondt i/bak hælen på den ene foten og tror det har sammen heng med bekkenet fordi jeg går allerledes enn vanlig for å unngå vond belastning. Dette gjør jeg selv om fysioterapaut har påpekt at det er viktig å gå så riktig som mulig for å ikke belaste feil eller få verre rygg og bekken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...