Gå til innhold

Endometritt eller Synarel bivirkning? Trenger råd...

Anbefalte innlegg

Hei alle jenter,

Er det noen som har hatt endometritt (livmorbetennelse) og som kan si hvilke symptomer som fulgte med???

Eventuelt kan dere som har tatt Synarel si om dere har opplevd dette som jeg forteller om her som bivirkning??

Det renner gøsje utav meg inni mellom. Det er lyslys rosa av farge, og kanskje også litt uten farge (eventuelt samme farge som innlegget). Dette skjer flere ganger daglig, og i dag har det vært så mye at et vanlig innlegg egentlig ikke er nok. Det lukter i tillegg relativt ekkelt.

Jeg hadde et inngrep i livmor onsdag forrige uke, og det er derfor jeg lurer på om dette kan ha ført til endometritt. MEN jeg leser på nettet at endometritt gir påvirket almenntilstand med feber og buksmerter... og det har jeg ikke. Jeg har kun denne gøsja som renner ut...

Jeg har også gått på Synarel nesespray siden 22.mai og har da hatt blodig utflod hver eneste dag. MEN dette som jeg har nå etter inngrepet er ikke samme type utflod. Det er nå mye mye lysere og lukter ikke vanlig blodig utflod...

Jeg begynner på Puregon i morgen, og kan jo egentlig bare avvente og se hva som skjer. Men jeg leste et sted at dersom infeksjonen sprer seg så kan det bli vanskelig å bli gravid i ettertid... og flere problemer enn det jeg har med å bli gravid er ikke noe jeg ønsker...

...men jeg vil ikke ta kontakt med legen igjen nå. Føler at jeg maser. Hater å føle at jeg er en plagsom hypokonder. Så lenge jeg ikke har feber så er det sikkert ikke grunn til å ta opp med legen?? Hva hadde dere gjort???

Setter stor pris på svar :)

Fortsetter under...

Takk Millemy86 og monky!!

Jah, svaret er vel egentlig opplagt. Jeg er nok i et "unnskyld at jeg er til"-modus nå. Ikke greit å være overemosjonell og ustabil hele tiden ifm med all denne prøvinga. Jeg skal presse meg selv tilbake i et mer rasjonelt modus og gjøre det dere ville gjort. Igjen, takk :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...