BabyTanker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Etter 5 år... ja, riktig, 5 åR! så er jeg eeeendelig gravid.. jeg fatter det ikke!!! Hjertet mitt hopper snart ut av kroppen tror jeg! Var hos legen etter ca 2 år med veldig avslappet prøving, men hun jeg kom til ga meg inntrykket av at jeg ikke hadde noen grunn til å være der, og at vi bare fikk prøve litt til! Etter det har jeg ikke gått til noen flere leger, mini-legeskrekk kanskje?!? Så etter enda et par år slo jeg meg egentlig til ro med at, jaja, da blir det kanskje bare 1 barn på oss da. Det var jo greit det og! Men i dag måtte jeg bare ta en test, noe jeg sluttet med for mange år siden, ble så skuffet hver gang den var negativ! Etter å ha gått kvalm og KJEMPE trøtt nå et par uker så måtte jeg bare... Har ikke hatt ordentlig mens siden slutten av mars, men pga VELDIG ustabile sykluser og noen småblødninger i mellomtiden så har jeg ikke tenkt no særlig mer over det. . Før nå... Vil bare si til dere som kanskje har gitt opp... det er faktisk MULIG etter sååå lang tid :D I dag lyste testen mot meg med GRAVID 3+!! Da sier jeg takk for meg! Og ha en fortreffelig dag videre!!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Gratulerer!! Blir nesten helt rørt! For en fin historie
Gjest Trulte med to små Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Så flott!!! Gratulerer så mye!
En til, please. Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Gratulerer og ønsker deg et strålende svangerskap!
micke78 Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Gratulerer så mye! Du inspirerer oss andre som sliter litt også Lykke til i svangerskapet
trikko Skrevet 13. juni 2012 #11 Skrevet 13. juni 2012 Det var en skikkelig gladhistorie! Er glad på dine vegne. Lykke til med svangerskapet
jds28 Skrevet 15. juni 2012 #12 Skrevet 15. juni 2012 Gratulerer! Nå gir du meg nytt håp Vi brukte 6 år på å bli gravide med nummer 1, og nå har vi forsøkt i 2 år på nummer 2. Nå har jeg ikke hatt mens siden slutten av mars, men de siste ukene har kroppen oppført seg veldig merkelig. Det har kjentes ut som om mensen skal komme, helt siden 17. mai, men det gjør den altså ikke. Jeg har fått neg tester, men jeg aner jo ikke når el har vært, så kanskje det forsatt er litt tidlig å få positiv test. Håpe..håpe Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå