Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er RD 12, og blodprøve på Riksen. Har ikke kjent noe på kroppen, før igår kveld og idag.. Da har jeg TR vondt lignende, er veldig trøtt og sliten og gråter en skvett både titt og ofte ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke testet enda, men har en CB digital liggende, så tar den i morgen tidlig før jeg drar avgårde til riksen.. Litt forberedt!

Skrevet

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Takk dere :)

Føler kroppen er på randen, så blir bra å få morgendagen overstått..

Gjest Løvemusene
Skrevet

Kjære Håper...! I morgen satser vi på en positiv test, krysser alt for deg.. Lykke til, tvi tvi <3

Skrevet

Dere..... hvis hjemmetesten i morgen er negativ , kan fortsatt blodprøva være positiv?

Gjest Løvemusene
Skrevet

Det er mange som får negativ test på såkalt DPO14 som er din RD12... men som likevel er gravide. Noen produserer bare hcg sent! Men har du sånn test som kan vise 4 dager før? Jeg er forresen Riksen jente også, hihi. Men ligger en uke etter deg da, hadde egginnsett på lørdag :)

Skrevet

Ja, er clear blue digital. Har klart å holde meg, men tar en i morgen tidlig...

Har du fersk er frys forsøk?

Skrevet

Lykke, lykke til!!! Krysser fingrene for positiv test!! <3

Skrevet

Oioi, for en ryggrad du har, håper den lyser GRAVID i morgen tidlig da! :)

Skrevet

Oioi, for en ryggrad du har, håper den lyser GRAVID i morgen tidlig da! :)

Jer er så "redd" for testresultatene, derfor jeg holder meg unna testehysteri..

Gjest Løvemusene
Skrevet

Det var mitt første ferskforsøk... jeg er så spent, at jeg tror jeg dør på meg snart.. så utrolig sakte dagene begynte å gå etter egginnsett!! :)

Gleder meg til å høre den gode nyheten i morgen! :)

Skrevet

Spennende :) ja dagene går veeeeldig sakte.

Dette er vårt andre forsøk.. Hadde Neg ferskførsøk i mars, så frys forsøk nå!

Gjest Løvemusene
Skrevet

Altfor sakte desverre, og jeg klarer jo ikke en gang å fungere på jobben, sitter på bim hele dagen nesten, er heldigis bare meg sel det går utover på jobben men... null fokus! Håper det ikke forblir sånn til 21.juni :P

Fin blogg du hadde. Ingen magefølelse? Magefølelsen min lurer meg hver gang, så hadde den uteblitt ville det vært et godt tegn ;)

Skrevet

Takk :)

Vært en tung rugetid, så har ikke hatt noe tro og følelse på at det skal bli positivt... Heldigvis er ventetiden over i morgen!

Skrevet

Tror dere mannen kan ringe inn å få blodprøvesvaret?? Hvis han oppgir fødsel og personnr...

Ønsker ikke nyheten mens jeg er på jobb , om den er negativ

Skrevet

*dytt* vet dere? :)

Skrevet

jeg vet desverre ikke, men kan jo prøve og hvis de slår seg vrang så kanskje du bare må gå litt tidlig fra jobb?;) forhpentligvis jublene av glede:)

Skrevet

Jeg vil tro det skal gå bra, du kan jobaee gi beskjed om at han kommer til å ringe når du tar blodprøven :)

Skrevet

Ja det jeg tenkte. Høre med de på riksen .. Burde vel gå greit.. Håper jeg!!

Gå tidligere fra jobb går nok ikke, jobber i barnehage og har siste vakt til kl 17 - stakkars små som blir sittende igjen ;)

Skrevet

Føler alle her inne tester i ett, fra tidlig start.. Tør ikke jeg - redd disse testene . Første test i morgen tidlig!

Skrevet

Neg CB digitaltest :( redd det er over nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...