Gå til innhold

Erfaring med swingersklubb?

Anbefalte innlegg

Ønsker kun seriØse svar, om det byr deg i mot så gå ut igjen :-)

Jeg og mannen har lyst til å besØke en swingersklubb i hovedstaden. Ser at VIPRoom er steng, så håper den åpner igjen snart.

Er det noen har erfaring fra overnevnt klubb, eller kanskje har andre å anbefale?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143945436-erfaring-med-swingersklubb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.. , men er litt nysgjerrig vi også, Vil gjerne ha ekstra mann i senga ;-)

Har prøvd med et par en gang og ei jente, men ikke 'organisert' ..

Har et vennepar som har vært en del på VIPRoom i Oslo, veldig fornøyd, kjenner ikke til andre streder.. Uansett, lykke til ;)

Nei.. , men er litt nysgjerrig vi også, Vil gjerne ha ekstra mann i senga ;-)

Har prøvd med et par en gang og ei jente, men ikke 'organisert' ..

Har et vennepar som har vært en del på VIPRoom i Oslo, veldig fornøyd, kjenner ikke til andre streder.. Uansett, lykke til ;)

Har prøvd med jente en gang vi også. Kunne tenkt oss å prøve par nå, men det står ikke akkurat skrevet i panna på folk, så er ikke så lett å få tak i noen ;-) Derfor vi tenkte på VIP, har hørt mye bra om stedet. Greit at man bare kan være der å se, å ta det etter som man føler :) Synd det er stengt, håper det åpner igjen.

Annonse

Hmm, hvordan gjør dere egentlig dette?

Hvor finner dere en jente eller et par som dere vet vil ha sex med dere? Går dere på byen og spør om noen vil være med hjem sånn som single gjør?

Og er det "regler" på forhånd så dere ikke tråkker over hverandres grenser? Feks OK å fingre, ikke OK å slikke??

Har dere et tegn/avtale om at en kan si stopp hvis det ikke er komfortabelt?

Bare lurer...

Skulle ØNSKE jeg hadde selvtilliten til å gjØre noe sånt! Virker utrolig spennende, og samboer er enig, så kanskje om noen år ;) Men til da får tanken være nok :)

Vi har vært på flere klubber i utlandet og i Oslo. Oslo var ikke noe spØr du meg, men de andre var meget bra. Hyggelige ærlige folk og aldri noe tull.

Respekt er regel nr 1

Men dere Må være enige om regler og slikt på forhånd så slipper dere problemer i etterkant

Lykke til :-)

Skulle ØNSKE jeg hadde selvtilliten til å gjØre noe sånt! Virker utrolig spennende, og samboer er enig, så kanskje om noen år ;) Men til da får tanken være nok :)

Vi har vært på flere klubber i utlandet og i Oslo. Oslo var ikke noe spØr du meg, men de andre var meget bra. Hyggelige ærlige folk og aldri noe tull.

Respekt er regel nr 1

Men dere Må være enige om regler og slikt på forhånd så slipper dere problemer i etterkant

Det som gjØr at jeg ikke tØrr er det at jeg er redd for at samboeren min kommer til å få masse tilbud, men jeg blir sittende alene.. Da kommer jeg bare til å bli lei meg og sjalu, så det er ikke noe vi vil.. :) Men om det er likt for begge er jeg ikke redd for at ting skal bli vanskelige i etter kant. Hvorfor skal jeg være sjalu for at han knullet ei an dame, når jeg nettopp gjorde det samme? Hvis du skjØnner.. :)

Respekt er regel nr 1

Det som gjØr at jeg ikke tØrr er det at jeg er redd for at samboeren min kommer til å få masse tilbud, men jeg blir sittende alene.. Da kommer jeg bare til å bli lei meg og sjalu, så det er ikke noe vi vil.. :) Men om det er likt for begge er jeg ikke redd for at ting skal bli vanskelige i etter kant. Hvorfor skal jeg være sjalu for at han knullet ei an dame, når jeg nettopp gjorde det samme? Hvis du skjØnner.. :)

Ser den men lett å bli sjalu allikevel..

Derfor er det viktig å prate så kan man heller utvide "repertoaret" etterhvert om du forstår

skal ikke være redd for at du ikke vil få tilbud :-)

Hilsen meg over

Svar til litt forskjellige innslag her.

Da vi tidligere har havnet i seng med andre har det skjedd med bekjente etter fest. Tull som egentlig har utartet seg ;-) Jeg og mannen er svært trygge på hverandre og klarer å skille sex med andre og sex/kjærlighet mellom oss. Det som er viktigst for å få et slik forhold er at man snakker sammen. At man kjenner hverandres grenser.

Jeg f.eks. Tenner på å se han slikke en annen jente, så jeg har ikke noen regel på at han ikke får gå hele veien med "den andre".

Til deg som var redd for at kun mannen din skulle få tilbud. På swingersklubber har de egne par-kvelder. Det kan være en fin start. Dere må ikke ha sex eller ha sex med andre. Man kan gjerne bare se på, eller bare være der for å kjenne på stemningen. En kan også gå på et eget rom for å ha sex med kun sin partner. Ingen har lov til å ta seg til rette uten å ha fått klar-signal. Om dere viser at dere er sammen og vil holde sammen den kvelden, så vil nok ikke noen komme å prøve seg på mannen din. Da vil dere heller kanskje få tilbud om å leke med et par. Eller dere kan hive dere i seng med noen som allerede holder på, om de godtar deres ønske. Ser at på mange klubber så er regelen at man skal legge en hånd på skulderen som invitasjon i en akt. Får man ikke en avvisning kan man joine.

Ja jeg har sjekket litt på google, men ønsker å høre virkelige erfaringer, ikke lese om stedene.

Du som har vært i Oslo og i utlandet, hvilken klubb var du på i Oslo. Lyst å fortelle litt?

HI

Annonse

Finnes det slike steder for single som vil ha trekant med to av samme kjønn? For det tenner jeg på. Har gjort det to ganger, men da skjedde det tilfeldig med to kompiser. Har ikke slike kompiser lenger som tenner meg på den måten. Vet ikke hvor jeg kan finne to mannfolk som vil heller. Eller er slike klubber bare for par? Må man ha invitasjon for å gå på sånne klubber, melde seg på, eller er det bare å dukke opp?

Hilsen nysgjerrig "lysten" ;-)

Finnes det slike steder for single som vil ha trekant med to av samme kjønn? For det tenner jeg på. Har gjort det to ganger, men da skjedde det tilfeldig med to kompiser. Har ikke slike kompiser lenger som tenner meg på den måten. Vet ikke hvor jeg kan finne to mannfolk som vil heller. Eller er slike klubber bare for par? Må man ha invitasjon for å gå på sånne klubber, melde seg på, eller er det bare å dukke opp?

Nå har jeg kun sjekket ut swingersnorge og viproom, der har de kun en par-kveld i uken. Resterende kan man også møte som singel. Er man dame er det mye lettere å få komme enn om man er mann. De er i større antall, merkelig nok ;-)

Man må melde seg inn. Får da et prøve-medlemskap, så kan man bli tatt opp i klubben senere. Som prøve-medlem får du selvsagt besøke klubben. Da melder du deg opp til hvilken kveld du ønsker litt på forhånd. Er sikkert ikke slik på alle klubber, men de jeg har lest om har vært slik.

Ellers kan du jo finne flust av annonser på nett. Dessverre er det mye rart blant annonsene. Personlig får jeg avsmak av annonser full av vulgære ord, så jeg bruker mye tid på å filtrere når jeg er inne å ser ;-) Du kan også komme i kontakt og "bli kjent" med folk på sex-forum. Går an å ta kontakt med folk man synes skriver godt/ er oppegående. Der har du folk som er åpne for det meste. Kan anbefale erotikknett.no, virker som folk er mest seriøse der.

• 7 måneder senere...

Hei,

Jeg er ganske ny i swingersmiljøet, men vil alikevel dele noen erfaringer.

Først vil jeg si at swinging ikke først og fremst handler om sex, men om sosialt samvær.

Når det er sagt, er det slik at de fleste som deltar i miljøet også er aktive og er med på aktiviteter på treff og parties.

Jeg begynte med å lese meg opp ved å bruke Google og litt kreative søkeord, og fant raskt frem til masse spennende informasjon.

De to største klubbene i Norge er:

Lounge62 (www.swingersnorge.no)

Vip Room (www.viproom.no)

Jeg kan også anbefale swingersnorge.wordpress.com som er en blogg med oppdatert informasjon om klubber og treff.

Det finnes mange dårlige og snoen skikkelig dårlige datingsider for swingers, men jeg er registrert og har god erfaring i å bruke www.swingersdate.no

Her er det gratis å registrere seg, så du behøver ikke betale noe for å se deg omkring og søke etter mulige kandidater til treff, men om du vil bruke noen av tillegsfunksjonene på www.swingersadte.no, må du betale noen kroner. Jeg har et Gold medlemsskap som koster 370 kroner for 6 måneder (det er det absolutt værdt!)

Om noen spennende par eller jenter vil ha kontakt med en leken og sexy jente fra Oslo... hehe ;-)

Hilsen

Helene

Anonym poster: 19a50db59574b89913335a9f78515dd7

• 1 år senere...

Hei,

Jeg er ganske ny i swingersmiljøet, men vil alikevel dele noen erfaringer.

Først vil jeg si at swinging ikke først og fremst handler om sex, men om sosialt samvær.

Når det er sagt, er det slik at de fleste som deltar i miljøet også er aktive og er med på aktiviteter på treff og parties.

Jeg begynte med å lese meg opp ved å bruke Google og litt kreative søkeord, og fant raskt frem til masse spennende informasjon.

De to største klubbene i Norge er:

Lounge62 (www.swingersnorge.no)

Vip Room (www.viproom.no)

Jeg kan også anbefale swingersnorge.wordpress.com som er en blogg med oppdatert informasjon om klubber og treff.

Det finnes mange dårlige og snoen skikkelig dårlige datingsider for swingers, men jeg er registrert og har god erfaring i å bruke www.swingersdate.no

Her er det gratis å registrere seg, så du behøver ikke betale noe for å se deg omkring og søke etter mulige kandidater til treff, men om du vil bruke noen av tillegsfunksjonene på www.swingersadte.no, må du betale noen kroner. Jeg har et Gold medlemsskap som koster 370 kroner for 6 måneder (det er det absolutt værdt!)

Om noen spennende par eller jenter vil ha kontakt med en leken og sexy jente fra Oslo... hehe ;-)

Hilsen

Helene

Anonym poster: 19a50db59574b89913335a9f78515dd7

Hei

møter deg gjerne jeg. ta kontakt da vell

• 8 år senere...
elearteee skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært enslig mann på swingersklubb. Og jeg elsket det. Min erfaring er utelukkende positiv. Nå har jeg samboer - og et av mine største ønsker er å dra på swingersklubb sammen med henne - https://finnsex.no

Du er på feil forum, dessuten er du mann, og skriver i en 11 år gammel tråd. 

Anonymkode: c13f2...297

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du er på feil forum, dessuten er du mann, og skriver i en 11 år gammel tråd. 

Anonymkode: c13f2...297

Men kanskje sitter HI og venter spent på svar fra nettopp en enslig mann?

Anonymkode: 4bb11...720

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...