Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye og hvor mange ganger på dagtid sover deres små? Jeg sliter sånn med å finne ut hvor mye hun trenger. Hver gang jeg tror jeg har fått rutiner endrer det seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 mnd, 2 lurer, 10-11.30 og 14-15.30

Skrevet

2 lurer: første ca 20 min fra 0930 + 1200-1400.

Er 8 mnd.

Skrevet

Hvor tid legger du barnet da?

Vi har lagt henne i sekstiden lenge,men nå gått over til syvtiden. Hun har trengt så mye søvn,men nå plutselig virker det som at det endrer seg. Hun sover til syvtiden og så har hun en lur et par timer etter det på ca en time. Så sover hun fra totiden til firetiden. Er det for mye søvn på dagtid tro? I kveld våknet hun etter en time og er fremdeles våken.

Skrevet

Ca sånn er det her i huset og,om det er normalt kan jeg dessverre ikke svare på.

Skrevet

Jeg fikk foresten beskjed av helsesøster å bare sove så lenge han vil,så lenge det ikke går ut over søvnen om natten eller det motoriske.

Skrevet

Vår tulle på snart 7mnd sover 2ganger på dagen. 1time på formiddagen fra ca 10.30-11.30 og så 1,5time fra ca 13.30-15.00. Hun legger seg ca 19.00 på kvelden og våkner mellom 7 og 8 på morgenen.

Jeg husker at storebror i huset gikk over til bare en lur når han var rundt 8-9mnd

Skrevet

Vår gutt på 7,5 legger seg 1830 og sover til0530-06 (mulig et par matinger). Så sover han dupp på ca 45 min fra ca 09 og så dupp til fra ca 14-16. Hadde tre dupper før men så begynte han våkne uthvilt og spinnvill midt på natta så vi kuttet en dupp. hvordan merket dere at det var på tide å kutte en dupp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...