micke78 Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Fikk beskjed av legen at jeg skulle ta kontakt når det hadde gått ca 1 år for videre utredning. Så nå ringte jeg legekontoret for å booke tid, men der fikk jeg beskjed at höyst sansynlig fikk jeg ikke tid hos legen för i slutten av august, for de tok bare imot akutt pasienter i sommer. Det vil si at da har det jo gått 1 år og 3 måneder för söknadspapirene om videre utredning blir sendt inn! Jeg vet jo at det kan ta lang tid å få tid hos en spesialist når disse papirene er sendt inn også, så det kommer jo til å gå evigheter för vi kan begynne med utredning!! Legen skulle ringe meg i morgen tidlig og avgjöre om jeg var viktig nok til å få tid, men det er jeg vel ikke:( Men har et lite håp da... Men jeg lurer iallefall på: Er det noen som pris på privatlege som spesialiserer seg på barnlöshet? Og har disse åpent i sommer? Håper noen vet..... buhu jeg vil også bli gravid... Kjenner jeg begynner å bli litt desperat nå når jeg blir 34 år og ikke har barn fra för... (Bor i Sverige, men "alt" er likt her som i norge.)
Igangpånr2 Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Jeg vet ikke jeg, men lyst til å si Lykke til!
Forsvarsfrue^^ Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 hvis de bare tar i mot akutt pasienter, å de sier i morgen at du ikke er akutt nok.. vent noen dager, å ring å si at du har fått spysyke, da kan de ikke nekte å ta deg inn
micke78 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2012 hvis de bare tar i mot akutt pasienter, å de sier i morgen at du ikke er akutt nok.. vent noen dager, å ring å si at du har fått spysyke, da kan de ikke nekte å ta deg inn Smart!!!! takk!! Jeg vet, jeg vet! Jeg måtte ta bort den ene eggstokken min akutt i vinter - jeg kan si jeg har vondt i magen! Det har jeg i perioder, så det er jo sant også. Nå ble jeg litt glad igjen:)
Forsvarsfrue^^ Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 jeg har også en travel fastlege, så det er bare å bruke litt list, så får du det som regel som du vil
micke78 Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2012 Nå er jeg glaaaaaad!!! Legen sa jeg skulle ringe sykehuset, så da gjorde jeg det - fikk tid til utredning 29.08 :) Det var jo ikke vanskelig! Skal möte kurator (hva nå enn det er) i 30 minutter og så skal vi möte en jordmor i 30 minutter:) Min samboer skal ta en spermietest og jeg skal ta blodpröver:) Nå skal jeg pröve å slappe av og nyte sommeren og vite at i slutten av august får vi hjelp:) Puhh!
Utrolig2013? Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Så bra at det ordnet seg greit. :-) Lykke til!
micke78 Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2012 Tusen takk!! Ja, lykke alltså :) Lykke til deg og alle andre også
Forsvarsfrue^^ Skrevet 14. juni 2012 #10 Skrevet 14. juni 2012 Supert:) Da er det bare å slappe av å nyte sommeren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå