miepia30 Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Mountain buggy plus one, og i tillegg sparkesykkel til mountain buggy singel vogn. Brukes hver dag.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Easywalker duo. Elsker vogna vår, og brukes så og si hver dag
Ooops I did it AGAIN Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 BabyTravel Dublin. Brukte en hardbag da snuppa var mindre. Er kjempefornøyd med vogna. Blir veldig liten når den slås skikkelig sammen og evt tar av hjulene. (må det for å bruke PramPack ) Rimelig alternativ til de andre dobbelvognene...
Barbarella og froskebarna Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Bugaboo donkey! Den kan konverteres fra to til en ved behov.
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Phil sms teds vibe - genial! Like liten som enkeltvogn, kan brukes både som enkeltvogn og søskenvogn;-)
litenprins + spire Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2012 Phil sms teds vibe - genial! Like liten som enkeltvogn, kan brukes både som enkeltvogn og søskenvogn;-) Hvordan synes du det er å ha den nyfødte nederst?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 Jeg kjøpte denne pent brukt via finn, og betalte vel ca 1000 kr for den; http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html Veldig fornøyd med den, lav vekt og enkel å trille pga svingbart forhjul. Har blitt brukt mye og har aldri angret på kjøpet
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 Det går helt fint! Han ligger godt beskyttet mot "vær og vind", samtidig som det er enkelt å følge med på ham. Han ligger i en softbag med dyne og lammeskinn. Det jeg liker best med vogna er at den er så liten til søskenvogn å være. Å at den kan brukes til bare en av dem om nødvendig:-) Jeg kjøpte min brukt på finn.no for 2000 kr, så ikke var det noen dyr investering heller. Måtte kjøpe søskenbrettet utenom da, det kostet vel rett over tusenlappen nytt. Å softbag hadde jeg fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå