Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er visst vanlig med underlivs sopp under svangerskapet. Jeg har hatt tre runder med dette hittill. Skikkelig plagsomt! Har ikke opplevd dette under forrige svangerskap.

Men det jeg synes er merkelig at sambo har fått en merkelig form av sopp. Sist gang han ble smittet av meg, fikk han røde prikker på penishodet. Denne gangen ble forhuden trang og det var visstnok cottage cheese lignende klumper å finne.

Nå er det en stund siden canesten behandlingen for han, men fremdeles er forhuden noe trangere enn vanlig og penisen ikke like følsom.

Er det noen andre som har vært borti lignende på sine kjære?

Har så dårlig samvittighet for å ha smittet stakkarn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143945299-sopp-som-smitter-over-p%C3%A5-sambo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere hatt opphold sexsuelt etter dere begynte på canastrn kuren begge to? Det er like viktigt at han smører seg som du smører de og ikke bare tror det er nok med stikkpillen "snakker av erfaring"

Vi må ha over en uke opphold til jeg er helt frisk og han er helt frisk for å slippe å få tilbakefall

Vis dere gjør det å det stadigt kommer igjen må du til legen å få en form for antibiotika kur vis det er sopp da. Jeg opplefte å ha sopp ekstremt mye i det første svangerskapet å fikk besjed om at det var enn baktriell sopp som enn må ha antibiotika til.. Du kan nevne det med samboeren din ang syntomene hans og høre men hn kommer nok til å bli anbefalt legen fordi er ikke altid lettbå stille diagnose utifra slik det høres ud vertfall..

2-3 ganger med canasten på han å be han vaske seg godt før han smører seg så må du be han ta ett godt lag på..

Ikke godt det der :-(

Det er absolutt ikke godt!

Jeg har nok vært litt mer slurvet med behandlingen de to første gangene, og har ikke vært så flink til å fortsette å smøre etter symptomene forsvant. Men sambo har hatt tilgang til Canesten tuben hele veien. Han er flink med både hygienen og smøringen.

Det er bare så kjedelig at han skulle bli rammet så hardt av den helsikkens soppen.

Det er nok greit at han har fått symptomer på sopp, men at han ikke blir kvitt de etter mange dagers behandling er ikke greit.

Han vurderer til å med å snitte litt i forhuden slik at forhuden blir litt mindre stram. I alder av 31 år.

Synes det hele er så rart!

Takk for tips og moralsk støtte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...