Gå til innhold

Jeg har lyst jobbe med barn, og vil ha utdannelse, men kan ikke sette meg på skolebenken:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så mange problemer folk ser for å slippe å gjøre noe med livet sitt.

Jeg har 3 barn og bor ikke med deres far. Jeg har i løpet av de 8 siste årene tatt noe som tilsvarer 4 års høyere utdannelse, deriblant en mastergrad.

Det er MASSEVIS av nett- og samlingsbaserte studier. Og det er muligheter for å ta i bruk støtteordninger slik at man kan studere på fulltid eller deltid. Med barn å forsørge utløses andre stipender enn de som er single. Se deg om etter løsninger i stedet for å furte over at du "ikke kan" sette deg på skolebenken. I Norge, som ett av få land i verden, kan enslige mødre både studere og gjøre akkurat hva de vil uten å måtte frykte for morgendagen.

Er du riktig bevart? Angripe noen fordi de spør om noen vet om noen steder en kan ta nettbaserte studier.

Skulle tro HI spurte om noen viste om leiemordere slik som du reagerer. Så vidt jeg forstår utdannet jo HI seg før hun fikk barn. Hvorfor gjorde ikke du det? Eller var det fordi du ikke ønsket stort studielån og heller ventet til staten ga deg utdannelsen?

Og nettbaserte løsninger er IKKE dårligere enn det å være student fulltid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen ikke lett å skla gjøre folk fornøyde her inne. Leser nesten daglig innlegg her om folk som forbanner alenemødre som får utdannelse og nå forbannes de som jobber og vil utdanne seg mere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...