Gå til innhold

Sex ute i det fri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har DU gjort det?

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

På stranden, i skogen, på fjellet, i hagen... i havet, i en innsjø, i snøen, i regnet.... ung og glad :-) Lenge siden kjenner jeg...

Skrevet

På stranden, i skogen, på fjellet, i hagen... i havet, i en innsjø, i snøen, i regnet.... ung og glad :-) Lenge siden kjenner jeg...

Jøss! Imponerende!

Skrevet

Nå måtte jeg tenke etter, jeg har gjort det i skogen, på stranda og på toget! Hahaha! Ikke så veldig vellykket for min del, siden jeg hadde kronisk angst for å bli oppdaget! :D

Skrevet

På en bitteliten holme.

I en bil.(ser på det som ute jeg - utenfor de fire vegger)

Skrevet

Nå måtte jeg tenke etter, jeg har gjort det i skogen, på stranda og på toget! Hahaha! Ikke så veldig vellykket for min del, siden jeg hadde kronisk angst for å bli oppdaget! biggrin.png

Hvor på toget da??

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

I skogen og på fjellet.

Skrevet

I skogen, på stranda, på doet på et kjøpesenter, på en campingplass bak et tre, i hagen, i bassenget til et vennepar, i en liten båt litt uti fjorden.. Hmm, var det jeg kom på i farta, men har gjort litt av hvert da jeg var litt yngre og ikke hadde barn. Nå er jeg for feig til å bli oppdaget, så ville ikke gjort det igjen :P

Skrevet

I skogen og på fjellet.

På en del offentlige steder,tør ikke nevne hvor:-) , i båten, i fjæra, på svaberg, i skogen, fjellet, på kinoen (da jeg var ung )

Skrevet

Nå måtte jeg tenke etter, jeg har gjort det i skogen, på stranda og på toget! Hahaha! Ikke så veldig vellykket for min del, siden jeg hadde kronisk angst for å bli oppdaget! biggrin.png

Hvor på toget da??

I setet! Neida :P På do! Må bare si at jeg var ganske så ung ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Og bak en pub :-p den ville, frie ungdommen dere..

Skrevet

I skogen...

Skrevet

På en benk på en jernbanestasjon, i ei busslomme, i skogen, på en utedass, på ei brygge, bakpå hengern på en traktor, på bussen, på kjerkegården, på stranda, utenfor teltet på en fetival, på en fotballbane, på terassen,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...