Gjest yrild Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 På stranden, i skogen, på fjellet, i hagen... i havet, i en innsjø, i snøen, i regnet.... ung og glad :-) Lenge siden kjenner jeg...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 På stranden, i skogen, på fjellet, i hagen... i havet, i en innsjø, i snøen, i regnet.... ung og glad :-) Lenge siden kjenner jeg... Jøss! Imponerende!
Tigerpote Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Nå måtte jeg tenke etter, jeg har gjort det i skogen, på stranda og på toget! Hahaha! Ikke så veldig vellykket for min del, siden jeg hadde kronisk angst for å bli oppdaget!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 På en bitteliten holme. I en bil.(ser på det som ute jeg - utenfor de fire vegger)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Nå måtte jeg tenke etter, jeg har gjort det i skogen, på stranda og på toget! Hahaha! Ikke så veldig vellykket for min del, siden jeg hadde kronisk angst for å bli oppdaget! Hvor på toget da??
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 I skogen, på stranda, på doet på et kjøpesenter, på en campingplass bak et tre, i hagen, i bassenget til et vennepar, i en liten båt litt uti fjorden.. Hmm, var det jeg kom på i farta, men har gjort litt av hvert da jeg var litt yngre og ikke hadde barn. Nå er jeg for feig til å bli oppdaget, så ville ikke gjort det igjen
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 I skogen og på fjellet. På en del offentlige steder,tør ikke nevne hvor:-) , i båten, i fjæra, på svaberg, i skogen, fjellet, på kinoen (da jeg var ung )
Tigerpote Skrevet 11. juni 2012 #11 Skrevet 11. juni 2012 Nå måtte jeg tenke etter, jeg har gjort det i skogen, på stranda og på toget! Hahaha! Ikke så veldig vellykket for min del, siden jeg hadde kronisk angst for å bli oppdaget! Hvor på toget da?? I setet! Neida På do! Må bare si at jeg var ganske så ung
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 Og bak en pub :-p den ville, frie ungdommen dere..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #16 Skrevet 11. juni 2012 På en benk på en jernbanestasjon, i ei busslomme, i skogen, på en utedass, på ei brygge, bakpå hengern på en traktor, på bussen, på kjerkegården, på stranda, utenfor teltet på en fetival, på en fotballbane, på terassen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå