Leirha Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Jeg må si at jeg sover som en stein om natten, i samme stilling som jeg legger meg i vell og merke. Jeg ligger musestille, det er jeg sikker på. Ikke har jeg drømmer om fødsel og baby heller..Jeg som drømmer så utrolig mye hele tiden, men jeg har ingen drømmer om baby. Eller drømte for et par måneder siden at det plutselig var søsteren min som fikk baby, ikke jeg...Og det var heeeelt feil,for hun har jo fjernet livmoren, det var jeg veldig klar over. Jeg merker at jeg er veldig sliten om dagen, så i tillegg til nattesøvn, så må jeg sove 2-3 timer på dagen. Og det er ikke så mye jeg får gjort nå om dagen heller.
Mamma til tre gutter Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Heldig du er.. Eg sover helt forferdelig. Våkner hver gang eg snur meg og det er ikkje få ganger i løpe av natta..
Leirha Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2012 Det som er så rart er at jeg aldri noensinne har sovet godt. Så jeg føler jeg fortjener det Jeg pleier å ligge å stirre i taket i flere timer, og når jeg først sovner så har jeg så mye vonde drømmer at jeg våkner i et sett. Nå tror jeg at jeg er så sliten at jeg bare sovner..Og sover.
Kosemosepose Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Sover elendig i senga om natta - men himmelsk på sofaen på formiddagen!
mumitrollet Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Jepp. Sover som før i samme stilling. Men har enda 6 uker igjen.
Bamsemams74 Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Jeg sover også godt og forundrer meg over det;) Kan ikke huske at jeg har gjort det de to andre gangene. Det plager meg ikke at jeg ikke får ligge på magen engang, og jeg pleier ikke å kunne sove uten at jeg får ligge på magen! Men jeg er nesten redd for å skrive det/ si det høyt i redsel for at det skal ta slutt...
toband Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 dårlig med søvn på meg.... føles som om jeg ligger i oppoverbakke og sover.... Ligger der lys våken, og blir vel maks en halvtimes søvn i strekk før jeg enten må tisse eller helle i meg gaviscon, eller bare snu meg, noe som ikke er så lett i seg selv.... Men på sofan derimot.... herlig å sove der et par timer på formiddagen!!!
Juliii Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Litt varierende, men jeg kan også ha netter med god søvn. Måtte bemerke til mannen min at jeg sov 6 timer i strekk i natt, uten å måtte tisse eller våkne at jeg jamrer meg av smerte når jeg snur meg i sengen.. Om formiddagen kubber jeg og sovner som en stein på sofaen, 1,5 til 2 timer hver dag. Har gjort det hele svangerskapet, det blir faktisk litt for mye av det gode.
.Lillemy. Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Veldig varierende her, men sover som regel ganske greit om natten. Tar litt tid og sovne fordi jeg ikke finner noen god stilling og sove i, men når jeg først sovner å sover jeg som en stein, helt til jeg våkner i to tre tiden for å gå på do, men sovner med en gang igjen etterpå :-)
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 Heldig du er.. Eg sover helt forferdelig. Våkner hver gang eg snur meg og det er ikkje få ganger i løpe av natta.. Sånn har jeg og det. I tillegg til at jeg vrir meg et par timer før jeg sovner. Så våkner jeg av kynnere hver gang jeg snur meg, og da våkner tulla, og til sist mellom der så må jeg et par ganger på do o herlige graviditet.
Sunrun Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 Eg sover også helt utrolig gått de fleste nettene, men må snu meg av og til fordi eg blir så sliten i hofta, får jo kun til å sove på siden, savner det å sove på rygg, men blir så svimmel og kvalm av det. Er sjelden at eg må opp på do om natta. Men på dagtid løper eg jo alti på do hihi. Men har jo enda 8 uker igjen t termin, men regne me dem kommer om ikke så mange uker da
Venter nr tre <3 Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 Fire uker igjen, og jeg er overasket over at jeg sover såpass godt noen netter Må som oftes opp hvertfall 1 gang å tisse, men sovner fort igjen. Det jeg har begynt å merke de siste dagene er at låret/hoften sovner. Og det er skikkelig vondt. Men bank i bordet, jeg får sove Sover ikke på dagen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå