Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Er ikke vant med skru kraner lenger så står helt stille om det er mot høyre eller venstre. Pakkningen er gåen (tror det er pakkningen hvertfall) på krana som er tilkoblet vaskemaskina og jeg er alene frem til torsdag, har heller ikke råd til rørlegger. Prøvde å skru igjen, men begynner bare å renne ennå mer uansett hvilken vei jeg prøvde, skrudde ikke langt noen av veien siden jeg var redd for å øke trykket for mye. Nå drypper det ennå mer enn det gjorde før jeg prøvde. Kan jo ikke stenge hovedkrana hele uka heller.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Jeg liker å bruke den engelske huskeregelen: Righty tighty, lefty loosey.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 takk, da får jeg løpe ned i kjelleren og prøve på nytt. hater at slikt skjer når jeg er alene.
Soon to be mum Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Det var en veldig fin huskeregel! Jeg vet. Det er av de huskereglene jeg faktisk har fått bruk for flere ganger. Var ikke meningen å være anonym for øvrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå