Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #27 Skrevet 12. juni 2012 Jeg er veldig bekymret for de som må til legen fordi det gjør så vondt i kjeden. Hvor i all verden går man når man har vondt i skjeden da? Til sykkelreperatøren???? Og nei, man får ikke se sjønnet til barnet på ultralyd.Er du heldig så kan du få se kjønnet:P Når det kommer til dette med "honkle" så uttaler vi det honkle på min dialekt, men skriver håndkle/handkle (begge varianter er lov)
Gjest Løvemusene Skrevet 12. juni 2012 #28 Skrevet 12. juni 2012 Jeg trodde det het luftefase.... en god stund..... flau!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. juni 2012 #29 Skrevet 12. juni 2012 For ikke å snakke om folk som lurer på om andre er intrissert i å finne på noe..? Ellers var det en fin særskrivingsfeil her inne i går; om noen visste om en nyfødt fotograf? *humre* Hahahaha, enormt morsomt! Elsker slike feil!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. juni 2012 #30 Skrevet 12. juni 2012 Eller de som feilstaver når de bøyer verb. Kommer aldri til å glemme hun som spurte om hun kunne spise rekene som hadde lugget siden fredag Må jo ha vært fryktelig irriterende at noe driver og lugger så lenge.... Ahahahaha.... Genialt! Hahahah....
Loglady Skrevet 12. juni 2012 #31 Skrevet 12. juni 2012 Ikke beskymre dere. Jeg har invistert i frisørtime og har nå flått, palestinablondt hår.
Gulosten™ Skrevet 12. juni 2012 #32 Skrevet 12. juni 2012 Hahaaaa! Noe av det verste jeg vet er faktisk når folk kommenterer på bildene mine på FB og sier: Så fint bildeT (som en annen her nevner). Har spesielt en som gjør det stadig vekk, og jeg får lyst til å skrike. Uæææh! Hmmm, tror vi har samme venn på FB... Så fint bildeT, hver gang ja.
Lettie Skrevet 12. juni 2012 #34 Skrevet 12. juni 2012 Hahaaaa! Noe av det verste jeg vet er faktisk når folk kommenterer på bildene mine på FB og sier: Så fint bildeT (som en annen her nevner). Har spesielt en som gjør det stadig vekk, og jeg får lyst til å skrike. Uæææh! Hmmm, tror vi har samme venn på FB... Så fint bildeT, hver gang ja. Ja, "hu der" har jeg som venn også.
Lettie Skrevet 12. juni 2012 #36 Skrevet 12. juni 2012 Eller som skriver hverdag istedet for hver dag, når det tydelig er hver dag de mener. "Jeg må ha kaffe hverdag!"
I scream for icecream! Skrevet 12. juni 2012 #37 Skrevet 12. juni 2012 Haha, tenkt så artig det hadde vært om vi hadde samme venn på FB! Er jo litt slemt, hun er jo koselig når hun kommenterer, men den feilen gjør bare at jeg irriterer meg.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #38 Skrevet 12. juni 2012 Selv om man er deprimert, så har man ikke en deprisjon, og pyskologen kan neppe hjelpe deg om ikke du har med legimitasjon. En helt annen klasse er jo de som spiser bagUetter med råshbiff og bærne, og gjerne litt påmmfri på si'. Og siden gjør en venn en bjørnetjeneste, og tror at det er det samme som en kjempestor tjeneste Og så spiser de entrekå!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #39 Skrevet 12. juni 2012 Og hvorfor skriver folk "voksene"? Er det noen som uttaler det sånn? Det at flere og flere ikke ser forskjellen på "også" og "og så" er enda mer irriterende. Folk skriver "også" når de mener "og så" hele tiden. Jeg har til og med sett det i aviser!!
Appelsindyret Skrevet 12. juni 2012 #40 Skrevet 12. juni 2012 Legimitasjon og fløflekk... *grøss og gru*
Tigerpote Skrevet 12. juni 2012 #41 Skrevet 12. juni 2012 Ikke beskymre dere. Jeg har invistert i frisørtime og har nå flått, palestinablondt hår. Haha, den hadde jeg glemt; Palestinablondt hår
Tigerpote Skrevet 12. juni 2012 #42 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har ikke lest alle svarene her, men psykRiater er forferdelig å høre noen si
Countess Skrevet 12. juni 2012 #43 Skrevet 12. juni 2012 Leste om ei som var ute etter å kjøpe en stum tjener! Really? Snakk om å endre setningen helt åsså irriterer jeg meg fryktelig over..f.eks: Va skal dere ha till middag? Jeg vet ikke vi har ikke hvert på butikken ennå. Vill dere vere med? Nei vi hvar i går.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. juni 2012 #44 Skrevet 12. juni 2012 Jeg skal drikke alkehol på fredag. Jeg skal til legen får å skjekke stofkiftet mitt. Dessuten har jeg fott en svær hemride. Det er værre enn værst. Jeg hadde en hemride i fjord også.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #45 Skrevet 12. juni 2012 Da hvar det snart daks for middag da damer.. Va skal dere ha? Hær trur jeg det blir noe med gulerot i.Må lure grønnesaker i ungen min.hehe
Lettie Skrevet 12. juni 2012 #46 Skrevet 12. juni 2012 "Det trang jeg og høre!" "Henne ville være med.." Uff
Mammaaaa? Skrevet 12. juni 2012 #47 Skrevet 12. juni 2012 Denne tråden er ikke noe morsom, får jeg føler meg mobba!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. juni 2012 #48 Skrevet 12. juni 2012 Henne kan da ikke være den smarteste kniven i skuffen, det nytter det ikke å spise grøt som katten om. Man kan jo ikke greie alle under en kam, vi kan ikke gjemme det under stolen. Hippsom happsom for meg.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #49 Skrevet 12. juni 2012 Selv om man er deprimert, så har man ikke en deprisjon, og pyskologen kan neppe hjelpe deg om ikke du har med legimitasjon. En helt annen klasse er jo de som spiser bagUetter med råshbiff og bærne, og gjerne litt påmmfri på si'. Og siden gjør en venn en bjørnetjeneste, og tror at det er det samme som en kjempestor tjeneste Nå heter det jo faktisk bagUetter, da...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. juni 2012 #50 Skrevet 12. juni 2012 Selv om man er deprimert, så har man ikke en deprisjon, og pyskologen kan neppe hjelpe deg om ikke du har med legimitasjon. En helt annen klasse er jo de som spiser bagUetter med råshbiff og bærne, og gjerne litt påmmfri på si'. Og siden gjør en venn en bjørnetjeneste, og tror at det er det samme som en kjempestor tjeneste Nå heter det jo faktisk bagUetter, da... Haha, den så jeg også. Det HETER baguetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå