Gå til innhold

Så det nettopp i en blogg, og må bare få det ut: Det heter ikke HJERNETEPPE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det heter jernteppe. Stammer fra den gangen man hadde et teppe av jern som man kunne senke ned mellom scenen og publikum ved brann, slik at det ikke skulle spre seg. På Shakespeares tid var teater moro for folket, mye fulle folk og selvsagt bare åpen flamme, og teaterbranner var fryktet. Jernteppet skulle altså danne en ugjenomtrengelig vegg for å stoppe flammene.

Logisk, ikke sant?

Skrevet

bra det ikke var honkle på hjernen da.. :P

Skrevet

bra det ikke var honkle på hjernen da.. tongue.png

Høres ut som en ekkel diagnose ;)

Skrevet

bra det ikke var honkle på hjernen da.. tongue.png

Høres ut som en ekkel diagnose ;)

Enda verre med ronkehonkle :P

Skrevet

Hæ? Hva er "honkle"?

Skrevet

Hæ? Hva er "honkle"?

Skrevet

Var visst en bruker her inne som skrev "honkle" til håndkle. Det har blitt en intern farsott her inne i ettertid å bruke "honkle".

Skrevet

Oki, takk for opplysningen:)

Skrevet

Ja, da får vi be til høyere faktor om at folk har skjønt det nå!

Skrevet

Honkle er jo hysterisk morsomt! Samme er avertil og apsolutt. Ja, jeg vet det kommer igjen og igjen, men det ER morsomt!

Skrevet

Honkle er jo hysterisk morsomt! Samme er avertil og apsolutt. Ja, jeg vet det kommer igjen og igjen, men det ER morsomt!

Jeg mener selvfølgelig apselutt.

Skrevet

min mann sier honkle :P eg ler meg i hel av han :P har mye rart for seg :P har og noen andre ord eg må flire av :P

Skrevet

For ikke å snakke om folk som lurer på om andre er intrissert i å finne på noe..? :P

Ellers var det en fin særskrivingsfeil her inne i går; om noen visste om en nyfødt fotograf? *humre*

Skrevet

For ikke å snakke om folk som lurer på om andre er intrissert i å finne på noe..? tongue.png

Ellers var det en fin særskrivingsfeil her inne i går; om noen visste om en nyfødt fotograf? *humre*

Ha ha, den var søt! En nyfødt fotograf hehehehe...

Skrevet

Hva er "avertil"? Hæhæ! Av og til? En jeg kjenner sier "ins" til "enn hvis". :P

Skrevet

Hva er "avertil"? Hæhæ! Av og til? En jeg kjenner sier "ins" til "enn hvis". tongue.png

Avertil er visst av og til ja :D

Skrevet

En ny trend er to n'er i slutten av ord: kann, går ann o.l.

Noen skriver også nyERlig....? Hvorfor!?!

Skrevet

Haha :) Vet ikke.. Ingen fler som har eggEløsning snart da? Eller fint bildeT?

Skrevet

Eller de som feilstaver når de bøyer verb. Kommer aldri til å glemme hun som spurte om hun kunne spise rekene som hadde lugget siden fredag :) Må jo ha vært fryktelig irriterende at noe driver og lugger så lenge....

Skrevet

En ny trend er to n'er i slutten av ord: kann, går ann o.l.

Noen skriver også nyERlig....? Hvorfor!?!

Forde de er inTRIsert i skriftmålet. Mulig de trenger en psikolog i fjord, da hvaskaduken og honkle farget av i vask og ble råååsa. VeninDEN min menstruberte i honkle, derfor farget det av i hvaskemaskinenn.

Dette var rene misshandlingen av honkle, men missforstå meg rett.

Rett etterpå BÆRSJET hun i det, og da måtte hun dyrsje

Skrevet

Haha, kan ikke dere fortsette? Jeg ler så tårene triller her :-D

Skrevet

Om vinteren er det jo en del som blir sengeliggende med infulensa. Trasige greier.

Da jeg jobbet i bokhandel kom det en mann og ba om Don Coyote. Tok noen sekunder før jeg skjønte at han ville ha Don Quixote ;)

Skrevet

Hahaaaa! Noe av det verste jeg vet er faktisk når folk kommenterer på bildene mine på FB og sier: Så fint bildeT (som en annen her nevner). Har spesielt en som gjør det stadig vekk, og jeg får lyst til å skrike. Uæææh!

Skrevet

Selv om man er deprimert, så har man ikke en deprisjon, og pyskologen kan neppe hjelpe deg om ikke du har med legimitasjon.

En helt annen klasse er jo de som spiser bagUetter med råshbiff og bærne, og gjerne litt påmmfri på si'. Og siden gjør en venn en bjørnetjeneste, og tror at det er det samme som en kjempestor tjeneste :D

Skrevet

Jeg hvar der å såg vor nyderlig de hvar. Skammerlig at de ikke hvar tatt bildet av de! Va holer dere på med inatt? Jeg har eggeløsning. Jeg lurer på vor eggeløsnings testene mine er, jeg må finne di før de blir lutefase!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...