Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hva kjennetegner en typisk nordlending? Syns det er så arti å få sånt høre fra andre som ikke er det.
Soveposen Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Hahah! Dette MÅ bli bra:D - en ikke-typisk nordlending
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Hahah! Dette MÅ bli bra:D - en ikke-typisk nordlending Ka farsken, din jævla førrbainna hestkuk. Di satans fette
Tauriel Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Hihi dette kan bli morsomt *venter i spenning*
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Du kain reis te hælvette jævla mainnskjit Dæven hain steiki Honen han tykji, faen satan Di forbanna sjarkhora
det er berre mordi Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Rå humor, lite selvhøytidelige og banner så man kan bli stolt;)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Uff det va da vældi kor det sku vrænges ukvæmsord i kveill, e det dein førbainna vaskemaskin no igjæn?! Trur vi må ta oss en tur ned tell storbyen og se ka det e slags tøvpeisa fra nord så har havna der nede i Oslogryta, så ikkje har anna å gjør så å sette å drekke å prate om hælvetesmakte og fetthår.. Trur dåkker har møtt på feil tullinga rett og slett
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 Trur alle som ikkje e fra nord innbille sæ meir enn ka som egentli e fakta. Har hørt at vi e: - Rappkjefti - Lett på tråden - Tar oss ikkje så høytideli - KåT - Fyllefanta - Fæl å overdriv - Stor i kjeften - Ei litt vældi brei dialekt som alle andre mobbe
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 Har noen år på ræva i Nord, fantastisk humor, og bannskapen e unik
mrsrogaland. Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 Jeg er nordlending og ser på meg selv som hverken fyllefant, brautende eller bannende. Tror aldri jeg har sagt hestkuk i hele mitt liv
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 Har alltid trodd at nordlendinger har vært brautende fyllefanter. Men etter jeg har bodd i nord nå i 2 år, er de faktisk de snilleste og mest imøtekommende menneskene jeg har vært borti. Når jeg nå er på besøk sørpå, så blir jeg forbauset over at folk er så overlegne og sure. ift her i nord. De har mange banneord, noen banner mer enn andre, men det synes jeg bare er morsomt og høre på for de sier så mye rart Så nå vil jeg beskrive de som gjestfrie og imøtekommende.
Bee&Alie Skrevet 12. juni 2012 #13 Skrevet 12. juni 2012 Midtnorge og nordover helt til Finnmark eier landets "fargeklatter"!! ;p Så ha den rævpulte tommel opp for karsk, fest, harry, banning, morro, bart, smil, latter, shitprat, dans, flørt, snus, rock, osv! Mer sprudlende og utadvente mennesker finner man sjelden sørpå! ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå