anonym91 Skrevet 11. juni 2012 #1 Del Skrevet 11. juni 2012 har hatt masse gravid plager.. men nå i fra midten på 2 trimester har alt godt så bra aldri lenger kvalm. ikkje så trett som eg har hvert. bekkenløysningen har eg lært meg og takle.. blitt bedre etter eg roa meg den og tok hensyn til det så har det blitt 80% mindre smerter.. hodeverk som eg har hatt mye er borte osv kunne hatt lang liste her men alt er bra nå og godt glemt så kommer bihulebettenelsen!! årh.. og så lite medisin eg kan bruke når eg er gravid har pencelin kuren min.. thats it.. lengter etter nesespray! koste meg virkelig med tanken på siste innspurt i 2 trimester skulle gå knirke fritt.. og bare kose meg nå i tiden før 3 trimester når ting virkelig bynne og bli tungt.. dagens syte og klage innlegg:P gleder meg i hel til babyen kommer ut nå!! skal og kjøpe vogn og bil sete neste uke <3 lykke skulle ønska svangerskapet kunne hvert litt kortere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143945255-typisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå