yummi with the tummy Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hei! Hvordan gjør dere det i forhold til lur på dagen? Tar dere bare og legger babyen der h*n skal sove og går derfra eller vugger/bysser osv til de sovner?
☆☆☆ Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Når babyen virker trøtt legger jeg henne der hun skal sove, gir henne smokken, brer over henne og lar henne sovne selv. Hun legges i vogna, på sofaen, på et pledd på gulvet eller under babygymmen (sjelden planlagt fra min side). I vogga legges hun kun når hun skal sove til natta.
me_87 Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Bysse han har jeg ikke trengt siden han var 4mnder. Jeg legger han i sengen/vognen å gir han smokk og kosekluten,så sovner han av seg selv
januarbaby012 Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Dere er så heldige som har babyer som sover av seg selv. Min prins må trilles når han sover I vogn, og byses når mye. Fram til 2 mnd sov han av seg selv, men ikke nå Han er over 5 mnd
me_87 Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Sånn var min i begynnelsen og! Kjøpte sånn plate som du setter under vognen,å da står den å beveger vognen frem og tilbake helt til du skrur den sv. Den er genial når du er lei av å bysse barnet hele tiden.
yummi with the tummy Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2012 Sånn var min i begynnelsen og! Kjøpte sånn plate som du setter under vognen,å da står den å beveger vognen frem og tilbake helt til du skrur den sv. Den er genial når du er lei av å bysse barnet hele tiden. Min sovner sjeldent av seg selv så her må det bli enten byssing eller bare legge ho ned og håpe det beste.. Hva slags plate er det her?
me_87 Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Ja huff kjenner til den,det blir slitsomt i lengden. DreamMover automatic baby rocker heter den. Den roet han faktisk når han hadde kolikk og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå