Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Neida, min fikk til 2-års dagen, fikk det til med en gang, kjempegøy! Kjøp i sportsbutikk, sprell, riktige leker eller på nett.
Gjest yrild Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Mener du ballansesykkel? I tilfelle er to år helt perfekt. Bare pass πå at du kjøper en som ikke er for høy og at setet kan reguleres.
Bonanza Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Vår gut som var to år i fjor fikk løpesykkel av oss som han har brukt inne. Han har fått en utrolig balanse av det, og den har blitt brukt daglig. Nå sykler han på to-hjulingbuten støttehjul ute i gata her, og han blir tre år i slutten av juni.;-)
Bonanza Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Jeg kjøpte forresten min på sprell nettbutikk. Sykkelen heter PUKY ;-) . Kostet 799. Men samboeren min kjøpte også en som han mente skulle være utesykkelen hans, og den kjøpte han på Coop obs, og kostet 299 !!!!! Begge har skikkelige gummihjul og stålramme. Den fra sprell har et fotbrett, noe gutten vår bruker mye. Tar fart og setter føttene på fotbrettet og "seiler" avgårde.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Biltema har! Husker ikke pris. De har også el. 3 og 4 hjuling til max 500 kr. Stas det også
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Gutten min på 2,5 år behersker løpesykkel/balansesykkel kjempefint, så 2 år er ikke for tidlig. Vi kjøpte også den fra Sprell, merke Puky.
MillaCamilla Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Er to og har xeed fra sport1. Etter en måned fyker han avgårde, holde opp beina og surfer avsted.
Squirrel79 Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Mini hos oss brukte også løpesykkel/balansesykkel fra 2 år i fjor sommer. Kjøpte en på XXL. Den er litt liten nå i år, så nå har vi en vi kjøpte på G-sport som er litt høyere og har større hjul. Anbefales! Vi har noe tilsvarende denne: http://www.xxl.no/sykkel/sykler/barnesykkel-2-8-aar/steel-mini-loepesykkel-10-eva-hjul-1079448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå