Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin 03.06, vannet mitt gikk 05.06, dro på sykehuset kl.23. Ble tatt inntil observasjon midnatt, riene kom etterhvert, men jenta mi reagerte med å gå ned i fosterlyd. Ble satt på drypp kl.05.00 fosterlyden ble dårligere jo sterkere riene ble, drypp ble stanset etter 20min, før jeg skjønte ordet av det fant jeg meg selv på operasjonsbordet og det ble hastesnitt på oss. Presis kl.06.00 kom min prinsesse til verden 3125gr og 51cm lang. Altså 06.06 kl.06.00 fin bursdag må jeg si. Hun hadde fått en infeksjon, så vi ble på sykehuset inntil i dag. Alt er fint nå og vi begge er hjemme nå. Håper at dere som ikke har planlagt KS for slippe det, for det er noe gørr, det naturlige er garantert det beste, da jeg har to naturlige fødsler fra før.

Lykke til dere som venter, det er garantert snart over...

Stor klem fra oss <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Bra alt gikk fint til slutt, selv om det endte med keisersnitt. Jeg håper det blir naturlig fødsel på meg. Men det kan jo ikke planlegges :) Kos deg masse med jenta di :)

Skrevet

Gratulerer! Så morsomme tall det ble på jenta di. Svigerinna mi fødte jente 17.mai kl 17 ;-)

Skrevet

Gratulerer ;)

Skrevet

Så fint at alt gikk bra. Forstår godt at du ikke syns keisersnitt er så stas, spesielt etterpå med lengre rekonvalesens osv. Men tenk så fantastisk at man faktisk har det alternativet når ting ikke går helt som planlagt:) Det gir jo en enorm trygghet, syns jeg.

Gratulerer med vel overtått fødsel og den vesle jenta:))

Skrevet

Bra alt gikk godt, takk å lov så heldige vi er med teknologiske sykehus og overvåking av disse små i magen

Gratulerer så mye, kos dere hjemme!

Skrevet

Tusen takk vakre damer, det er en lettelse å bli ferdig, håper dere også snart blir ferdige <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...