Gå til innhold

Ungen tissa i min lysegrå sofA..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg kjenner jeg er småforbanna, men kjefta jo ikke.. h*n måtte rett i seng etter uhellet og tannpussen. Ingen unnskyldning snart mer, 3.5 år og KAN si fra når h*n må på do. Har mange uhell. Men istad hadde h*n bleie på da (trusebleie) og da kom det en svær våt flekk i sofaen og min lille skatt sa selvsagt ikke fra at h*n måtte tisse..Hvor får man kjøpt møbelpolish? Skal pokkern meg brenne denne sofaen å kjøpe en skinnsofa, for å selge den, det får jeg hvertfall ikke!! Ila 1,5 år har den måtte tålt nugattihender, youghurt, vannflekker og nå urin.. Verste kjøpet jeg ever har gjort. Sint på meg sjøl.. Hva nå? Må vel polstre sofaen med handleposer i plast..

Skrevet

Kjøpe en sofa med avtagbart trekk som kan hives i vaskemaskinen?

Skrevet

Greit med avtagbare trekk som tåler en runde i vaskemaskinen i ny og ne.

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Du er småforbanna når ungen din faktisk hadde på bleie? Javel

Skrevet

Det var jo helt klart et UHELL, du kan jo ikke bli sint for dette? Er ikke barnet ditt sin feil at du har kjøpt en sofa som ikke kan vaskes!

Stakkars barnet ditt som må føle seg skyld i å ha ødelagt sofaen, for du sa jo garantert noe til barnet.... Og det selv om barnet hadde bleie på!

Syntes forøvig ingenting om å straffe barnet med å måtte gå å legge seg!

Skrevet

Når jeg har bleie på min 3-åring er det ikke alltid hun gir beskjed, er jo mye enklere å tisse i bleia når hun er opptatt enn å avslutte det hun holder på med for å gå på do.

Ta av trekket å hiv det i vaskemaskinen. De fleste stoff-sofaene kan man ta av trekket på. Må si det er veldig optimistisk å kjøpe en lys sofa med en 3-åring i hus, da er man nødt til å tåle en del. Selv har vi en mørk stoff-sofa, og der har trekkene fått seg noen runder i maskinen. Sånn er det å ha små barn, litt ekstraarbeid blir det- men du verden så reint og fint de sørger for at vi har det til enhver tid ;)

Skrevet

Det var jo helt klart et UHELL, du kan jo ikke bli sint for dette? Er ikke barnet ditt sin feil at du har kjøpt en sofa som ikke kan vaskes!

Stakkars barnet ditt som må føle seg skyld i å ha ødelagt sofaen, for du sa jo garantert noe til barnet.... Og det selv om barnet hadde bleie på!

Syntes forøvig ingenting om å straffe barnet med å måtte gå å legge seg!

Jeg ble sint der og da. En ting er at vi har MANGE uhell, og da blir man jo frustrert når "de aldri lærer", + at det skal rimelig godtgjøres å tisse gjennom ting med bleia på ( riktig str også).. ? Sa faktisk unnskyld til h*n istad for at mamma ble litt smålig irritert, bannet mest inni meg selv :) Får bare gjøre det beste ut av dette her og se om jeg får vaska trekket, har aldri gjort det før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...