Gå til innhold

Hva blir dere kvalm av? Lukt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva dere blir kvalme av? Det verste for meg er kaffe lukt. Kaffe grudt. Andre lukter som er ille er søppel lukt, mye parafyme ,skyllemiddel og røyk. Om noen går forbi meg på gata og røyker så brekker jeg meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svette sykkelsko!! Og for så vidt treningssvette av mannen generelt. Med EN gang han kom inn døra i går. Var bra han ikke var vanskelig å få fort i dusjen og skoa på balkongen :)

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Egg! Lukten av stekte eller kokte egg! Fy f@€n!! Og det er jo selvsagt LIVRETTEN til mennesket som sitter nærmest meg på jobben. Når jeg ber henne være så snill å eta noe annet så bare ler ho og bretter ut om hvor sunt det er. Teita.....

Skrevet

Brekker meg både av å åpne kjøleskapet og krydderskuffa... Så holder pusten mens jeg kjapper meg å hente ut kaviar (av alle ting), som er det eneste pålegg jeg ikke blir kvalm av. :P

Skrevet

Og, jeg har lyst på godis hele tiden jeg!!

Men det har jeg hatt hele livet da, så mulig det ikke er graviditeten...

Hoho...

Skrevet

stekt kjøtt, morgenånde og alkohol... blæh!!

Skrevet

Glemte stekt kjøtt! Klarer og spise kjøtt, men klarer ikke steke lukta. Om Mannen min steker maten og jeg spiser i stua så går det!

Skrevet

Alt lukter jo så veldigt for tiden.... Er generelt kvalm dagen lang jeg :( PYTON !

Skrevet

Røyk og alkohol! Lukta ikke godt før heller, men nå er det ekstra pyton!!

Skrevet

jean paul parfyme, blæhhhh!

Skrevet

Rått kjøtt! Slik at mannen må steke den for meg :P

Skrevet

Kaffe, kaffe og kaffe !!! Jeg brekker meg bare noen nærmer seg med en kaffekopp. Og jeg som i utgangspunktet elsker kaffe!

Skrevet

Huff, jeg sliter SKIKKELIG med bæsjebleieskift til 2-åringen for tiden:( synes det er leit at barnet ser at mamma brekker seg når jeg skifter...

Skrevet

Stekt kylling. Helt jævlig, brekker meg bare av tanken...

Skrevet

røkte kjøttpølser! smaker supert når de er ferdig stekt men klarer ikke å hverken skjære opp, eller ha liggende i kjøleskapet, eller engang å åpne pakken...!

Skrevet

Kjøleskap, søppel og bæsjbleiene til 2 åringen.

Skrevet

Middagslukt...........

Skrevet

Kaffelukt,øllukt, kanel,matvarebutikker, pusse tenna, svelg tabletter,brølukt om morgenen, malingslukt(husmaling)

Skrevet

Middagslukt,såpe,parfyme,kaffe,kjøleskapet,fryseren.....alt ble jeg kvalm av.

Skrevet

Føler med dere alle- for meg er det røyk,pølse og kjøtt, bensin lukt, sterk parfyme, generelt mat lukt egentlig... men regner med det går over :) hehe :)

Skrevet

Kjøleskaplukt!! æsj!! lukten av steikt fisk fikk meg til å brekke meg i går kveld...

Skrevet

Kaffe! Jeg elsker kaffe, men har måttet kutte det ut fordi jeg blir så kvalm av lukta og smaken :P det samme gjelder pepsi max som jeg også elsker, men det var jo i grunn like greit :) farris er tingen nå :)

Skrevet

røyk, bæsj, kaviar, kjøleskapet, blomster

Skrevet

Ånde, lukten av dÅrlig Ånde(som jeg tilogmed syns er fæl etter tennene er pusset). Merker ikke min egen, men stakkars kjæresten min, han fÅr virkelig gjennomgÅ.

Ellers syns jeg at dressingen plutselig smaker surt og samme med agurk. Og sÅ lukter alt sÅ fisk om dagen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...