Emil & Røra Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Jeg er 40 uker i morgen. I dag fikk jeg plutselig akutt vondt i symfysen, så vondt at jeg bare klarer å gå et par meter av gangen og med skritt på ca 20 cm lengde hvois jeg vrir føttene innover. Kom meg nesten ikke opp i senga for jeg klarer ikke løfte beina. Hva er dette? Noe som foregår mht modning eller bekkenløsning som diagnose i den grad at jeg bør frykte at jeg får problemer etter fødsel også? Mannen skal jobbe sent så nå henter svigermor i barnehagen og lager middag... jeg er jo totalt udugelig!!!!
Cordelie Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Jeg vet ikke hva dette er, men jeg ønsker deg god bedring! Kontakt sykehuset hvis det ikke bedrer seg.
Sunrun Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 slit me samme problemet, men er bare i uke 32, men da me tvillinger. Når eg sitter meg ned får eg ekstremt masse kynnere :/ men det å skal gå på do tar si tid heldigvis en sjenk som eg kan støtte meg på stort sett store deler av veien
RookieBlue Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Bekkenløsning? Kan fåes foran også, svineriet.... :/ Får håpe det ikke er det. og om det er det, får du trøste deg med svært kort tid igjen til mål!! Alternativt kan det være at hodet festet seg? Jeg hadde innmari vondt en kveld. Trodde det var kynnere som var litt sterke, og ble nesten såpass bekymret at jeg ville ringe sykehuset (tenkte tanken om fødsel...at det kanskje var rier), men la meg ned på siden og prøvde å slappe av. Det gikk over etter en stund, og på neste kontroll sa jordmor at hodet hadde festet seg, så hun mente at den kvelden med vondt var da det skjedde. Da hadde jeg vært på kontroll bare en uke før, der hodet ikke var festet....
Emil & Røra Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2012 Bekkenløsning? Kan fåes foran også, svineriet.... :/ Får håpe det ikke er det. og om det er det, får du trøste deg med svært kort tid igjen til mål!! Alternativt kan det være at hodet festet seg? Jeg hadde innmari vondt en kveld. Trodde det var kynnere som var litt sterke, og ble nesten såpass bekymret at jeg ville ringe sykehuset (tenkte tanken om fødsel...at det kanskje var rier), men la meg ned på siden og prøvde å slappe av. Det gikk over etter en stund, og på neste kontroll sa jordmor at hodet hadde festet seg, så hun mente at den kvelden med vondt var da det skjedde. Da hadde jeg vært på kontroll bare en uke før, der hodet ikke var festet.... Hodet var festet forrige uke og er langt nede så jeg tror heller på bekkenløsning. Nå har jeg sittet stille i senga i mange timer og det værste har gitt seg. Kan gå igjen takk og lov :-) Men jeg ser ho ut som en gås når jeg beveger meg da, og magen er skikkelig langt nede. Var en stund redd for forbud mot løft og å måtte krykker etter fødsel....
.Lillemy. Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 huff.. det hørtes ikke godt ut altså.. høres ut som bekkenløsning. Har hatt bekkenløsning hele svangerskapet, men det har vært mest vondt bak i setet, men nå siste uken kom det plutselig i symfysen, og stråler ned i lårene.. ikke noe godt. Heldig du som er kommet så langt, her er det 6 lange uker til termin God bedring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå