Mamma&skatt Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 var innlagt på sykehuset med høyt blodtrykk fra tirsdags kveld. fredag ble det bestemt at vannet skulle tas før jeg eller mini ble syke. og etter 8 timer ble mini tatt med sugekopp. han var 3075g og 48cm lang, og ikke minst verdens nydeligste <3
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Gratulerer! Håper min kommer i samme størrelse :-D
Veslepus86 Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Gratulerer så mye.. Får jeg spørre om hvor langt du var på vei? Sliter med høyt Bt selv, og skal inn på en sjekk i morgen.
Bamsemams74 Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 Så bra at alt gikk så fint:) Gratulerer med vel overstått fødsel og en velskapt mini:))
Mamma&skatt Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2012 Gratulerer så mye.. Får jeg spørre om hvor langt du var på vei? Sliter med høyt Bt selv, og skal inn på en sjekk i morgen. han ble født 11 dager før termin. jeg hadde også en del vann i kroppen, slik at det så ut som det var på vei til å utvikle seg til svangerskapsforgiftning.
Veslepus86 Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 Gratulerer så mye.. Får jeg spørre om hvor langt du var på vei? Sliter med høyt Bt selv, og skal inn på en sjekk i morgen. han ble født 11 dager før termin. jeg hadde også en del vann i kroppen, slik at det så ut som det var på vei til å utvikle seg til svangerskapsforgiftning. Okai. Jeg har igjen 4 uker jeg, så regner ikke med å bli satt i gang. Har hatt høyt Bt en veldig god stund nå, men ikke noe eggehvite i urin, men har en del vann i kroppen. Så jeg er litt spent på hva dem sier i morgen.
Nora2012 Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 Så deilig å bli ferdig, gratulerer masse og kos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå