Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Noen her som bor i Strømmen? Det er jo så kort vei fra Oslo, men vet ikke så mye om området, så lurte på om noen kan si lit om det? Hvordan er barnehager og skoler? Anbefalt for barnefamilie?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Jeg ville ikke ha flyttet Strømmen. Jeg er fra et sted ikke så langt unna, så jeg har vært der en del. Det er rett og slett ikke noe fint der. Ikke i sentrum ihvertfall. Skikkelig Stygt og møkkete. Da ville jeg heller vurdert lillestrøm. Der er det fint, også har du nebbern rett rundt hjørnet:) Jeg vet ikke noe om skolene eller barnehagene i strømmen da, og jeg vet ikke noe om miljøet der nå. Men da jeg vokste opp var Strømmen litt "skummelt" mye hasj og tull. Men det er det vel på alle steder:) Uansett, mitt inntrykk av Strømmen er ikke spesielt bra og jeg er ikke spesielt kresen altså
kaklemor Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Strømmen er ikke et bra sted, rett og slett. Nedslitt og møkkete. Altfor mye dritt der og der er det ikke bra å vokse opp..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Huff da.. Høres ikke bra ut.. Får vurdere andre steder..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 mye dritt der,. ikke et sted jeg ville hatt barna mine.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Huff da.. Høres ikke bra ut.. Får vurdere andre steder.. Det er mange fine steder i lørenskog/rasta/høybråten, skedsmo osv
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Dette må jeg si at jeg ikke kjenner meg igjen i. Har vært mye på Strømmen (og Lørenskog), siden søstra mi bor der, og jeg har absolutt ikke samme inntrykk som andre her kommer med. Skittent? Det er masse nye og fine bygg i området, som jeg ikke synes er skittent i det hele tatt, det er sentralt og det er samtidig relativt rolig i området. Mange fine boligområder, rolig og fint, samtidig som det ikke er langt til det som skjer. Verken til Gardermoen eller til sentrum. Søstra mi er veldig fornøyd med skoler og nærområde, og de stortrives. Barna har mange venner i nærområdet, mye fritridsaktiviteter og annet som skjer. Jeg kunne uten tvil ha bodd der!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Jeg kikket på det nye prosjektet der nå som heter Sagelva. Fler i området/som har kikket her?
1down Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 Nå syns jeg Strømmen har fått ufortjent mye pepper her. Er selv vokst opp på Skedsmokorset, bor nå på Strømmen. Her er det rent og pent, nye boliger dukker opp overalt og til høsten åpner nye Strømmen Storsenter som blir noe ala Sandvika. Det Sagelva prosjektet driver broren min og kona vurderer, jeg syns det ser flott ut! Er mange barnehager og skoler her, noen jeg ikke ville valgt for mine barn, og noen som er kjempebra. På slutten av 90-tallet og til for noen år siden var Strømmen noe helt annet enn det er i dag - ganske røft, skittent og mye "dritt" ja. Nå derimot er Strømmen noe helt annet, mye pga nærhet til både Oslo og Lillestrøm, ikke minst Gardermoen. Det blir mer og mer attraktivt her ute. Lillestrøm er knall, men utrolig dyrt. Strømmen er et rimeligere alternativ, men prisene stiger raskt her nå. Vi kjøpte hus her i fjor og taksten er allerede på 700000 mer enn da vi kjøpte. Jeg er jo partisk, men Strømmen er et flott alternativ med stadig fler tilflyttere og mange barnefamilier. Velkommen hit
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 Ville heller satse på Lillestrøm. DET er koselig by det! Dessuten kjører togene Romeriksporten derfra, så toget til Oslo tar bare ti minutter. Tar lenger tid å kjøre tog fra Strømmen selv om det er nærmere Oslo rent geografisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå