Gå til innhold

Trykk og press i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge går man med dette presset og trykket i underlivet før man føder?

Jeg har hatt det en uke nå, og noen ganger er det forferdelig ubehagelig.

Det eneste som hjelper er å legge meg ned på siden, da "sklir" babyen litt opp igjen liksom....

Jeg er 36 + 6 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du førstegangs? Eg går med min tredje. Har hatt det i tre uker og rekner med å ha det til slutten. Er 32+1

Skrevet

Nei, jeg er annengangs.

Men med førstemann ble jeg satt i gang pga svangerskapsforgiftning, så jeg har liksom ikke noe å sammenligne med...

Skrevet

Bedre plass i bekkenet ditt no, og enda bedre neste gang.:-D

Heilt normalt :-D

Kjennes ut som ungen vil dette ut av og til her, sjøl om eg veit at det ikkje akkurat er sånn den til slutt kjem seg ut. Ingen av mine to jenter har falt ur av deg sjøl. Haha

Skrevet

Hos meg festet hodet seg allerede i uke 32 ca. Er nå 36+4, og har kjent nedpress når jeg går, i flere uker. Kjennes, som flere sier over her, ut som at hun holder på å falle ut noen ganger...hehe! :)

Ikke særlig digg å rusle noe særlig lenger, så jeg sitter egentlig mest på rævva, og blir feitere og feitere...gakk gakk! :)

Skrevet

Er i uke 31 og kjenner det allerede...

Skrevet

Skulle ønske jeg kjente det, selv om det høres ubehagelig ut! Men det betyr at ungen ligger der den skal og ikke på tvers eller i sete og det har jeg skjønt at man ikke skal ta for gitt!

Skrevet

eviglenge. jeg har sagt i flere uker nå at kommer ikke babyen nå så kommer halebeinet, for guuuud så vondt det er :&

Skrevet

Har gått med den følelsen i 3 uker nå. Mye press nedover og veldig øm mage fra navlen og ned. Er 36 + 6 i dag og her er det seteleie..

Skrevet

Var hos jordmor i dag, og hun mente at hodet var festet.

Hjelpes, nå ble det plutselig veldig snart....

Men håper hun holder seg inne et par uker til, er ikke mentalt forbredt.

Men gud, så morsomt å lese hvordan andre føler det, akkurat sånn jeg føler det også. Nesten sånn at jeg kjenner at "dotten" åpner seg noen ganger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...