Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag, mandag 11. juni 2012? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er overtidsdag nr. 1! Og flere skal det bli...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager igjen her.... men begynner å forberede meg på flere.....

Skrevet

13 dager... men veldig mykje vondt dei siste dagene.. nedpress som er så vondt at eg veit ikkje kor eg skal gjere av meg.. begynner å lure på om babyen er for stor så han ikkje kommer seg ned... kjennes i allefall sånn..

Skrevet

40! Og er vel da høygravid? :D

Skrevet

6 dager, men det kan jo bli 18.....

Skrevet

26

Skrevet

Usikker... 54 kanskje :-) Går fort nok for meg. Siste arbeidsdag midt i juli og da vil jeg gjerne har 3 uker å ordne alt klart og slappe godt av :-)

Skrevet

Har termin idag...

Mye vonde rier i helga, men nå er det stopp. Bare å vente....sukk...

Skrevet

40! Og er vel da høygravid? :D

Jepp, da er du høygravid!

Jeg har 36 dager igjen (26 om det går som forrige gang, men prøver å ikke tenke på det...;))

Skrevet

Vet ikke om jeg fortjener å være med i denne tråden :P Har nemlig hele 85 (!!!!) dager igjen!!!

Skrevet

52 dager igjen!

Skrevet

2 dager igjen til termin her, men har en følelse at jeg kommer til å gå over termin denne gangen

Skrevet

4 dager! Har akkurat vært hos legen min og fått beskjed om å gå hjem og slappe av. Høyt blodtrykk, og protein og blod i urin... Hmmm... har jo ikke tid til å ligge her og ta det med ro ;)

Skrevet

termin i morgen. Men ingen tegn til action enda.

Skrevet

13 dager og ikke klar for fødsel i det hele tatt. De andre to har jeg gått på overtid med, så er veldig innstilt på at det blir det denne gangen og.

Skrevet

Passerte termin for 4 dager siden :-/ utålmodig :(

Skrevet

75 ;)

Går riktig vei, jaffal

Skrevet

56. Det flasker seg til! I dag har eg tatt ned vugga og strøket alle klutene :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...