Gå til innhold

Rier i en time i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl. 04 av en ri, tror jeg.... pleier ikke ha kynnere om natten, jaffal ikke våkne av de. I tillegg pleier kynnerene å ta tak i overmagen, men i natt, kver tiende minutt ca i en time var det tak i "undermagen", rier....eller?? men etter en time med "rier" sovnet jeg, og det var det, liksom....

nr. 3, og det er tre uker til termin, så gjør jo ingenting om det skjer noe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn hadde jeg det for et par uker siden, og har hatt et par runder etter det også, senest nå i helga. Tror det er noe på gang, men ender opp utslitt og øm i kroppen i en hel dag etterpå.... 3 dager igjen til termin her nå. huff, lei av å bli lurt!!!

Håper det blir noe av hos deg da! :) Her begynner jeg å få stor tro på overtid. var nesten sikker på å føde før termin, da førstemann kom en uke før... men, begynner å miste håpet nå!

Skrevet

ja, det jeg "frykter" kommer til å skje flere ganger.... ja,ja, kan jo håpe en blir ekstra moden av det :-)

Lykke, lykke til til deg og!!!! førstemann.... ;-) neida, her tror jeg du slår meg med glans! :-)

Skrevet

ja, håper virkelig de vondtene har noe for seg. hadde ingen sånne tegn med førstemann før fødselen plutselig startet med sånne rier som jeg har hatt litt av nå, bare at de ikke tar seg opp liksom.... Lykke til ja!! Håper du har rett...... ;)

Skrevet

Ser du venter nr. 3. Nr. 3 er visstnok en luring. Jeg hadde falske rier i over ei uke hver natt. Våknet opp og trudde at nå skjer det. Så lenge jeg lå i senga kom de regelmessig. Men så snart jeg gjorde noe så dabbet det av. Fikk beskjed på svangerskapskontroll at det var veldig normalt med nr. 3... Slitsomt...

Så hvis du skulle få følelsen av at fødsel er i gang, stå opp og gjør noe så finner du fort ut av det. Lykke til, tror nok det nærmer seg for deg også :-))

Skrevet

Jeg er 40 uker med nr tre i morgen. Jeg har helt gitt opp de takene som kommer om natta jeg. Har hatt regelmessige tak et par netter spredt ut over de siste ukene. I natt våknet jeg av at det gjorde kjempevondt og tenkte "yes nå skjer det", men etter det kom det bare småvonde tak hver halvtime i tre timer. Nok til at jeg ikke fikk sove fra kl 3.30 og utover.

Det eneste resultatet sålangt er at jeg er kjempestøl i magen dagen etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...