Gå til innhold

Disse bekymringene :-(

Anbefalte innlegg

Hei,

uff, nå er jeg så bekymret, det føles ikke godt.

Min story:

har tidligere hatt 5 SA i tidlig svangerskapet. Denne gangen har jeg brukt Crinone fra positiv test, og er nå ca. 11 uker.

Får god oppfølging og har vært på ul i uke 6, 7 og 9. Siste ul. så vi en liten baby som sprellet med armer og ben.

Har vært utrolig kvalm og dårlig fra uke 4 - skikkelig kvalm og med ømme bryster. MEN på lørdag forsvant ALT av symptomer. Har ikke antydning til noe ømmhet i brystene eller kvalme. Ikke er jeg trøtt heller.

Vet jo at symptomene blir mildere etterhvert, men her forsvant alt så utrolig brått over nattet. Fra å være et vrak til å være opplagt uten noen plager.

Er utrolig redd for at dette er en MA. Skal på ul. til onsdag.

Noe som har oppleved det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143944935-disse-bekymringene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med din historie bør det kanskje kunne gå an å få komme inn til en sjekk om du er bekymret? Skjønner utrolig godt at du stusser litt over det det. I forrige svangerskap forsvant mine plager gradvis, men denne gangen var det som du skriver over her så og si over natta. Var litt guffent. Vanskelig å ha is i magen da, men er nå 21+3 og håper det skal gå bra videre

Jeg hadde ringt jordmor hvis du skal gå til det eller lege hvis du ikke skal benytte jordmor..

Jeg har mistet 3 ganger tidligere, i både MA og SA så skjønner godt at du er redd..

Min jordmor har i allefall sagt at jeg kan ringe og få henne til å lytte hvis jeg er redd.. Bedre å sjekke en gang for mye!

Har gjort det et par ganger hittill..:)

Lykke til trollunger:) krysser fingrene for deg at alt er bra:)

(22+2)

Takk for svar jenter.

Har ikke vært hos jordmor enda, og regner ikke med at legen får gjort så mye (har ikke ul).

Jeg får smøre meg med tålmodighet til onsdag, da skal jeg til gyn. på ultralyd. Krysser fingre og tær!

Ha en fin dag!

Annonse

Liker ikke historien din i det hele tatt. Jeg kom ut fra sykehuset i går ettermiddag etter å ha måttet tilbringe et døgn der. Mistet også alle symptomer i løpet av et døgn, men lot det gå et par dager før jeg faktisk forstod det..men søndag ettermiddag var det ikke mer tvil for da så jeg selv at noe var på tur ut.. :.-( Skulle vært 11 uker i dag...

Krysser både tær og fingre på at det går din vei, vi er jo alle foskjellige;-)

Gjest Shanti ♥

Jeg mista også plutselig alle symptomene rundt uke 9, og her sitter jeg med kul på magen og noen som turner rundt inni der.. :) Det er vanlig at symptomene svinger, og i den tiden du er i nå vil de ofte letne. Så ikke gi opp! Lykke til senere i dag, krysser fingre for deg!

Annonse

Hei alle dere snille jenter - tusen takk for alle lykke ønskninger som jeg har fått.

Har vært på Ul nå - og alt var perfekt!!! 12 uker i dag!! Jippi!

Den lille bebisen var blitt 4,88cm lang og hadde 10 fingre!! Hjerteslagene var fine og h*n turnet rundt!!

Jeg er så letta!!!! Nå skal jeg bare kose meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...