Gå til innhold

Soving er oppskrytt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... har kroppen min funnet ut. Så her sitter jeg da. Har litt lyst til å vaske badet eller rydde ut av oppvaskmaskina, men tror kanskje det hadde vekket sambo. Sitter på nett og planlegger hva jeg skal kjøpe inn i morgen for å lage hjemmelaget uro... DET blir gøy!! :-D Noen som kjeder seg etter en uke permisjon ja!!!

Håper bare jeg kommer meg opp... får se om kroppen vil stå opp kl 5 eller 13 i morgen :-P Enkelte netter kan jeg sove 13 timer og være så sliten dagen etter at jeg ikke får gjort noe som helst, mens andre netter er det håpløst å sovne, og etter 3-4 timer er jeg lys våken igjen... Og dagen etter er jeg gjerne full av energi! Jammen ikke lett å ha en kropp som lever i sin egen lille verden når det kommer til hvile og søvn... Flere som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen! :P

Skrevet

her sitter jeg også våken, full i nerver. blir satt igang kl7, så skulle egentli såvet, men kjenner at det går ikke. har heldigvis såvet fa 22.00 til 01.00.

Hørtes veldig spennende ut å lage egen uro. skulle gjerne hatt evner å fantasi til å gjøre sånne ting, men lite med det her i gården.

Skrevet

Jepp kan skrive under på denne, kjedelig når resten av huset sover søtt. Men begynner å bli vant til det, like greit å venne seg til nattevåk nå når lillen snart skal ut også.

Har masse tak i magen, og må oppe å gå redd det skal stoppe opp igjen hehe. Men jeg har spist MASSE jordbær idag/igår så kan være det rett å slett er mageknip....

Skrevet

Lys våken 6.30 i dag, før alle. Begynte med dagens gjøremål og tok en dusj. Sku til jordmor 9.30. Kom hjem derifra så sovna jeg jaggu på sofaen og sov til 13.30!

Kan legge meg halv ett og være lys våken 5, surre og gå hele dagen, for så og sove to dager på rad.......

Skrevet

Er du gal kvinne?! Sov sov sov sov....nevnte jeg sov??? Ååå som jeg husker jeg var likedan før nr 1, lærte meg en grundig lærepenge etter at jeg fødte og det gikk brått opp for meg hvor lite søvn jeg fikk. Jeg husker SÅ godt at jeg dagdrømte om 4 timer søvn i strekk (og jeg hadde en unge med et svært godt sovehjerte og 0 kolikk..). Nyt disse dagene og forsøk iallfall å sove så mye du kan;)

Skrevet

Jeg våkner mye i løpet av nettene pga. doløping, sparking fra magen eller vonde kynnere. Men får sovet bra totalt sett. For meg hjelper det å holde en normal døgnrytme. Legger meg sammen med mannen mellom kl 22 og 23, så sover jeg heller et par timer ekstra når han står opp og går på jobb. Men aldri langt utover dagen for da har jeg ikke nubbesjangs til å sove på kvelden igjen... Og så hjelper det å prøve å fylle opp dagene med ærend og tenke på litt annet enn baby ;)

Skrevet

Ser vi er flere som har våkennetter før vi egentlig behøver å begynne med det :-P Nå er jeg i gang igjen. Hatt noen gode netter med søvn, så er visst uthvilt igjen nå. øynene er trøtte, men resten vil ikke sove... Håperhåperhåper den lille kan komme seg ut snart!! Så er det i allefall en mening med natteranglinga :D

9 dager til termin, og nedtellinga er i full gang :)

Skrevet

Soving er for pyser.....*desperat.gjeeeeeesp*

He he, neida..men jeg klarer kun å sove litt om morgenen, så nå er det tid for at jeg skal prøve å få skjønnhetsøvnen min...

Natti :)

Skrevet

Å som jeg misunner deresom kan sove pÅ dagen-eller i det hele tatt sÅ lenge dere vil! jeg legger meg ca 10- og sovner ikke før rundt 3-4 pÅ natta! og da mÅ jeg stÅ opp med minsten kl 6- og underholde han heeeele dagen- til neste natt! gjesp!Jeg er sÅ sliiiiiten! Bare 2 uker igjen hÅper jeg :/

Skrevet

Soving er oppskrytt ja! Men jeg føler det siden jeg har en 3 åring også. Er såå sliten, og 10 uker igjen. :/ Jeg vil sove mer, men får liksom ikke til å gjøre det, for er jo hundre ting å gjøre når mann og barn er ute av huset på dagtid. Som jeg måå gjøre, for kroppen er i hundre, selv om den er sliten. Akk ja. Sove får man gjøre når man blir gammal. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...