lilleluli Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Hopper inn fra 2 trimester.. Måtte på sykehus pga magesmerter. Der fant jordmor at livmorhalsen var myk og hun fikk inn litt over 1 finger. Ble sjekket hos gu og der så alt bra ut.. Noen her som har hatt erfaring med myk og litt open livmorhals uten at det hadde noe å si??
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har hatt moden og litt åpen livmorhals (en-to cm) hele tredje trimester. Men nå er dette min nr tre, så det spiller sikkert inn. Er vel annet hvis det er din første kanskje...
lilleluli Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2012 Ja det er første uten om to veldig tidlige spontanaborter før uke 5
Netti*** Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 I første svangerskap hadde jeg mye kynnere, i uke 22 utviklet det seg til permaturerier. De stoppet det og jeg gikk med 1-2 cm åpning ut svangerskapet uten noe problemer. Fikk barnet 3 dager over termin:-)
lilleluli Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2012 I første svangerskap hadde jeg mye kynnere, i uke 22 utviklet det seg til permaturerier. De stoppet det og jeg gikk med 1-2 cm åpning ut svangerskapet uten noe problemer. Fikk barnet 3 dager over termin:-) . Etter at de var stoppet hadde du aldri flere kynnere/ rier etterpå??
Netti*** Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Hadde kynnere hele svangerskapet, men ikke som den dagen i uke 22. Da jeg måtte nesten holde meg fast og stoppe opp for å puste. Hadde veldig flaks egentlig. Hadde svangerskapskontroll hos jordmor den dagen. Var på jobb, veldig hektisk så løp frem og tilbake, trodde det var grunn til smertene. Men jordmor ville undersøke og ble gitt tabletter og fikk ikke røre meg...
lilleluli Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2012 Måtte du ligge resten av svangerskapet da??
Netti*** Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Nei. Sykemeldt 2 uker.. Da var det full fart igjen men ble tatt mere hensyn til. Så begynte jeg å studere og da ble dagene roligere igjen. Men reiste en del helt frem til 4 uker før termin. Så levde veldig normalt etterto uker sengeliggende...
lilleluli Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2012 Nei. Sykemeldt 2 uker.. Da var det full fart igjen men ble tatt mere hensyn til. Så begynte jeg å studere og da ble dagene roligere igjen. Men reiste en del helt frem til 4 uker før termin. Så levde veldig normalt etterto uker sengeliggende... hvordan fikk du bekreftet at du hadde 2 cm åpning?? via ultralyd eller vanlig undersøkelse av jordmor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå