Gå til innhold

OMG!! I morgen er min aller første dag med sprøyte (Menopur 300IE) og piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har blitt utsatt fler ganger, først pga at uttak/innsett kræsja med påske og mye pågang på sykhuset, så ble det utsatt gangen etter pga mensen aldri kom helt i gang. Denne gangen (i dag) kom mensen ordentlig, å jeg skal starte i mrg,dag 2. Jeg gruer meg egentlig litt og er litt nervøs, er dette normalt, eller burde jeg være glad og glede meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at du endelig kommer i gang :)

Tror det er helt normalt å grue seg! Jeg tok min første sprøyte med puregon på fredag.. Var kjempe nervøs.. Går bedre og bedre for hver dag!

Lykke til! :)

Skrevet

så klart det er normalt å grue seg. det er jo litt skrekkblandetfryd. Det er så mye kroppen skal gjennom de neste ukene. Lykke lykke til:D

Skrevet

tusen takk begge to :) Jeg hadde håpet jeg bare skulle glede meg men akkurat nå bare gruer jeg meg, både til blandingen,stikket,uttak,innsett osv...Men jeg vet at dette er siste sjanse før sommerferien på sykehuset, så må bare hoppe i det. Men er selvfølgelig redd for å bli skuffet også, har vært litt deppa di siste årene fordi jeg ikke har blitt gravid og nå det siste halvåret fordi jeg fikk beskjed om at jeg hadde ekstrem lav AMH...men så prøver jeg å tenke at vis sykehuset mente det ikke var no håp hadde di vel heller ikke satt av tid til meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...