Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 komme uheldigvis borti en annen bil når han skulle rygge, noen som vet hvor mye dette vil koste oss? Regner med bilforhandleren har forsikret bilene selv om de ikke er solgt. Også tror jeg nok hele støtfangeren må byttes ut for det ble en bulk i denne:( Mannen er så fortvilet så han har gått og lagt seg og det er ikke normalt til han og være når det er fotball em. Jeg har lovet og dra med bilen i morgen, men ser for meg kjeft fra bilforhandleren og sikkert 20.000 kroner som i verste fall må betales for skaden. Er det noen her som har mannfolk som jobber som bilselgere? Kunne dere spurt dem om det er mye i egenandel man må betale dersom man er uheldig og skader en bil under prøvekjøring?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Bilen er garantert forsikret hvis verdien er over 50 000,- Det pleier å være ganske høy egenandel på skader når man prøvekjører. Dette skal egentlig selger informere om før han leverer ut bilen, eller så står det skrevet i papirene (som han bør ha kopi av - ligger ofte en bunke papirer i hanskerommet). Tipper at egenandelen er et sted mellom 5-10 000,- Kjiipt, men han er nok ikke den første som har gjort det Husk, det er bare en ting. Mye verre om han hadde truffet et annet menneske...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Ja ok det var jo ikke det verste selv om 10.000 er endel penger:( Kunne jo likegodt ha skjedd med vår egen bil, men da hadde vi neppe tatt det på forsikringa. Håper selvsagt at det kan bli mindre og betale så får høre hva bilforhandleren sier. HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Kipt:( Veldig kipt, men slik kan jo skje med leiebil, vår egen bil eller naboen sin bil for den saks skyld... Har ikke peiling hva det koster..........
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Lurt og kontakte naf dersom dere er medlem der om forhandleren oppfører seg urimelig, bare i tilfelle de har tenkt og kreve mer enn de har mulighet til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå