Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Har Beckmann sekk med haimotiv til 8 åringen. Han skal begynne i 3 klasse til høsten, og jeg lurer på om vi "må" kjøpe ny sekk, eller om det er vanlig å bruke 1 klasse sekken enda lenger. Den er fortsatt hel og pen, så det blir i så fall kun for å få en som er mindre barnslig. Hva har dere gjort?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 min skal også opp i 3. klasse, og vi har ingen planer om å kjøpe ny sekk nå. Han skal bytte skole når han begynner i 5., tenker han får ny da.
It's all about me Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Nettopp derfor jobbet vi litt med vår skolegutt så han ikke valgte første innfall som var en sekk med dinosaurus på, men heller gikk for en tøff en med BMX på
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Ene jenta her i huset fikk ny sekk når hun begynte i 3klasse, for sekken ble for liten. Hun bruker 1klassesekken til tursekk når de skal på tur med klassen som er en dag annenhver uke minst. Kjøpte en billig på obs, men den er vist super. 5klassingen fikk vel også ny sekk en gang i løpet av 3klasse, hun fikk ny backman sekk i stor str. Den er fortsatt litt vel stor for henne, men hun mener den er akkurat passe.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Våre har fått orange sekk fra statens vegvesen, og den har de bare brukt i første klasse. Ny sekk i andre kl. mao...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Mine tre har brukt førsteklasse sekken i 1-4.klasse. Fått ny og større til 5.klasse. De har hatt lyst på ny sekk før det, men vi snakket om at det blir for mye "kjøp og kast". Tenker på miljøet...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Hi her Jeg snakket med jr nå, om hva han mener om saken. Og han er IKKE interessert i noen ny sekk - så da er jo saken grei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå