Mandalas Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Sønnen min har hatt Bergans 25 liter nå i 3.klasse. Til nestemann skal jeg heller kjøpe Beckmann, liker de bedre.
Honningmelon Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2012 Han har Bergans 20 liter nå, men er overhodet ikke fornøyd! Så tenkte å kjøpe ny når han begynner i 3. klasse. Har Beckmann sekker til større unger også?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Eldste sønnen min brukte sin Beckmann 22 liter helt til han var ferdig med 3.klasse. Han fikk en Beckmann 32 liter da han begynte i 4.klasse. Han er lang, og det sto mellom 30 og 32 liter, han synes den på 32 liter var finest så da ble det den. Har gymbagen som hører til og den brukes til både gym og svømming (han går nå i 5.klasse). Lillebror går ut av 2.klasse nå og begynner i 3. til høsten. Han har fått en ny sekk nå som skal brukes fra høsten av. Han har fått Beckmann 28 liter, den er litt mindre men han er ikke så stor av vekst så den holder til han. Har tilhørende gymbag til han også, veldig greit med den som kan festes på toppen. Han valgte seg denne: http://www.beckmann....5240&type=black Veldig fornøyd med Beckmann, 2 års garanti, solide og gode sekker.
Serepta Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Her har jr Beckmann sekk som han har brukt siden 1 klasse. Men jeg liker den ikke så godt, for den er for brei for ryggen hans. Vurderer ny nå til 3 klasse.
Honningmelon Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2012 Hvor mange liter er beregnet for en 3. klassing da? Min 8 åring er ganske stor.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Har en Beckmann på 32 liter, da de kan strammes mye inn alle veier. Kjøpte den på Notabene, og vi har vært veldig fornøyde. Betalte 599+ gym-bag- om jeg ikke husker helt feil. Vi hadde en Bergans på 22 liter frem til i fjord, men liker Beckmann bedre da de har et lokk og en litt per praktisk løsning med tanke på lommer, oppbevaring ol! Men er jo smak og behag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå