Gå til innhold

Mengde spark vs. eget aktivitetsnivå

Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥

Er det flere som merker tydelig forskell på mengde spark ift hvor aktive de er? I går hadde jeg en hektisk dag og kjente ikke antydning til liv før det kom et par svake dult etter jeg hadde lagt meg for kvelden.. I dag har vært en sofasliterdag, og det sparkes og sprelles uten like der inne! Slik har det vært siden jeg begynte å kjenne liv, selv om jeg virkelig prøver å kjenne etter når jeg er på farten også. Har faktisk ennå til gode å kjenne spark hvis jeg ikke ligger helt i ro.. Flere? 22+6 i dag. :)

Fortsetter under...

Jeg har akkurat påbegynt uke 20. Jeg kjenner mest når jeg sitter stille framfor å stå etc. Det varierer jo hvor mye jeg kjenner, men det er jo sikkert litt tidlig enda.

Spiser jeg is eller godteri (sukker) blir det mer liv :)

Jeg har det også sånn Shanti :) Har nok mye med det at når man hele tiden er på farten så blir jo den lille vugget i søvn der inne. Og dager hvor jeg har sofasliter dager så sparkes det omtrent hele dagen der inne. Mens dager jeg er på farten så kjenner jeg ingenting før jeg faktisk setter meg/legger meg ned og slapper av :)

Men i går kjente jeg faktisk spark selv om jeg sto oppreist for første gang mens jeg var på konsert :)

Han er også glad i å sparke når jeg kjører bil, hehe ;)

Jeg har det også sånn :) De to siste dagene har jeg hvert på farten nesten hele tiden, med jobb, og visning og mange andre ting som sku fikses :) Så Jeg har nesten ikke kjent ordentlig liv siden før helgen. Men nå i kveld etter jobb, sparker han litt der inne :))

Annonse

Hehe, samme her!! Har hatt omgangssyken nå og dermed holdt sofaen noen dager, og aldri kjent SÅ mye liv så lenge om gangen. Sirkus i flere timer ;) på farta i går, og måtte virkelig sette meg ned for å kjenne etter om alt var bra der inne. Fikk sparkene da, men må liksom kjenne etter for å være helt sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...