Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

fikk snakke med ny jordmor å gu undersøkelse, der viste det seg at livmorhalsen ikke var påvirket den var lang og fin, hun andre jordmoren kjente jo med fingrene å fikk plass til neste 2 fingre. den andre jordmoren mente det ikke hadde noe å si om livmormunnen var litt åpen fordi det var mange som hadde det. men på ultralyd både innvendig og utvendig så det fint ut.. men det blir kalt truende abort. så håper på at det ikke skjer noe mere, skal være her til i morgen.. herregud for et følelsesmessig helvette:(..

Annonse

livmorhalsen min var på 4,5 og var lukket og fin på innvendig ul...

bra, da har du normal lengde på livmorhalsen. legen som skjekka meg sa jeg hadde vel romsdals lengste livmorhals, siden normalen er 4,5 cm.

hvordan går det nå? har riene stoppet?

19 uker bare...

Hvilket sykehus er du på da? Grunnen til at jeg lurer er at jeg nettopp er kommet ut fra gresk sykehus etter nesten 1 døgn på riedempende noe de sa på føden hjemme da jeg ringte dem at de ikke ville gitt meg så tidlig i svangerskapet (er i uke 21+3), så nå kvier jeg meg for å reise hjem i tilfelle det skulle starte igjen for da får jeg tydeligvis ingen hjelp på "mitt" sykehus....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...