Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte med smerter i natt.. Første legvakt sente meg hjem men ble ik bedre.. Nå ligger jeg på føden med premature rier og åpning:(:( har fått riedempene.. Off dette er ikke godt;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da:/ du er iallefall i trygge hender :) håpe på det beste:) langt er du på vei?

Skrevet

19 uker bare...

Gjest Shanti ♥
Skrevet
Uffda, det hørtes ikke noe morro ut! Sykehuset er vel rette plassen å være da, godt du har fagfolk rundt deg. Krysser fingrene for dere..!
Skrevet

uff. ikke noe artig. håper alt går bra.

Skrevet

Uff da... :( Tvitvi!!

Skrevet

Huff krysser fingrene for at de klarer å stoppe riene og at babyen venter noen måneder:)

Skrevet

Dette høres ikke kjekt ut i det hele tatt!!!!! Lykke til og ta det heeeeeeelt rolig! Babyen har bare med å vente i flere måneder enda.

Skrevet

off håper de går bra :) lykke til :)

Skrevet

fikk snakke med ny jordmor å gu undersøkelse, der viste det seg at livmorhalsen ikke var påvirket den var lang og fin, hun andre jordmoren kjente jo med fingrene å fikk plass til neste 2 fingre. den andre jordmoren mente det ikke hadde noe å si om livmormunnen var litt åpen fordi det var mange som hadde det. men på ultralyd både innvendig og utvendig så det fint ut.. men det blir kalt truende abort. så håper på at det ikke skjer noe mere, skal være her til i morgen.. herregud for et følelsesmessig helvette:(..

Skrevet

off. føler med deg. var redd for noe slik jeg også, for har hatt vonde ubehagelige kynnere som kom regelmessig. heldivis hadde jeg en lang og fin livmorhals på 5,5 cm. håper det går bra for deg.

Skrevet

livmorhalsen min var på 4,5 og var lukket og fin på innvendig ul...

Skrevet

Huff, Tenker på deg <3 du blir vel fulgt opp veldig nøye fra nå av? Godt du er i trygge hender.

Goood klem, dette går bra skal du se!

Skrevet

livmorhalsen min var på 4,5 og var lukket og fin på innvendig ul...

bra, da har du normal lengde på livmorhalsen. legen som skjekka meg sa jeg hadde vel romsdals lengste livmorhals, siden normalen er 4,5 cm.

hvordan går det nå? har riene stoppet?

Skrevet

Ja har litt kynnere men de sier alt ser fint ut .. Så da må jeg nare tro det:) men kjenner redselen sitter godt plantet.. Får heldigvis exstra oppfølging:)

Skrevet

19 uker bare...

Hvilket sykehus er du på da? Grunnen til at jeg lurer er at jeg nettopp er kommet ut fra gresk sykehus etter nesten 1 døgn på riedempende noe de sa på føden hjemme da jeg ringte dem at de ikke ville gitt meg så tidlig i svangerskapet (er i uke 21+3), så nå kvier jeg meg for å reise hjem i tilfelle det skulle starte igjen for da får jeg tydeligvis ingen hjelp på "mitt" sykehus....

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til og god bedring! :) krysser fingrene for dere!

Skrevet

takk for fine svar:) er kommet hjem skal å måle livmorhalsen igjen om 1 måned hvis det ikke oppstår noe i mellomtiden..håper min vil være der frem til november:)

men kjenner dette er tøft...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...