Gå til innhold

Begynne prøvingen i september/oktober

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny her :) Har vært og snoket her av og til, men det er vel først nå jeg har grunn til å melde meg inn her :) Har hatt lyst på barn lenge, men har av ulike årsaker måttet vente. Men nå er jeg og mannen bestemt oss for å begynne prøvingen i september/oktober :) Det blir en spennende tid! Gleder meg veldig, og håper det klaffer raskt.

Flere som skal begynne å prøve i høst?

Fortsetter under...

Hei!

Vi skal i utgangspunktet begynne i august. Jeg har venta på dette LENGE, at samboeren min skulle bli klar! Men nå har jeg bestemt meg for å få meg ny jobb, så da vil jeg nok hlest drøye det i inntil et år. Har ikke fortalt min kjære at jeg har begynt å søke nye jobber ennå, trengte litt tid til å akspetere det selv først, så vet jo ikke om han vil vente. Men er jo jeg som har masa og fått ham med på det tidligere enn han egentlig ville, så håper jo han bare blir glad for å vente litt. Men så snart jeg er i gang med en ny jobb, kan det jo være vi blir uforsiktige likevel, hehe..

Men skal i hvert fall ikke bli gravid før jeg har satt mine ben på det nye kontoret! Jobbintervju i morgen og neste mandag, så krysser fingre og tær :)

Og uansett om vi utsetter litt, blir jeg garantert hengende her inne i mellomtida!

Nei, det er virkelig ikke lett å vite når det passer best. Jeg studerer fortsatt, men er ferdig med bachelor til neste vår. Jeg tenker også på å ta master etter hvert, og alle sier jeg må vente til jeg blir ferdig med den, jobbe en stund først osv, osv... Jeg har egentlig funnet ut at det aldri passer å få barn, hvis vi skal ta hensyn til alt mulig. Mannen min er i fast jobb, så økonomisk går det nok bra uansett. Vi får bare ta ting som de kommer tenker jeg.

Du får ha masse lykke til på jobbintervjuene! :)

Hei på deg

Velkommen hit du også.... Selv er jeg også nokså ny her for denne gangen...

Har to barn allerede og ønsker veldig en nr tre neste sen sommer...

Jeg går også bechelor og er ferdig våren 2013, tenker å slutte på pilla etter endt september...;) Gleder meg!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...